تست کرونای سه والیبالیست تیم گنبدی مثبت شد

کدخبر: ۳۵۷۸۳۰
اقتصادنیوز: مدیرعامل شهرداری گنبد از مثبت در آمدن تست کرونا سرمربی و سه بازیکن جوان تیمش خبرداد.
تست کرونای سه والیبالیست تیم گنبدی  مثبت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا: تیم والیبال شهرداری گنبد برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه هراز وارد آمل شد اما سرمربی، سرپرست و سه بازیکن این تیم را در این تورنمنت همراهی نمیکنند.

جمال الدین واحدی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه امسال یک سال خاص در ورزش است،بیان کرد: سلامتی بازیکنان و جامعه برای ما مهم است و وظیفه ما این بودکه از کلیه اعضای تیم قبل از عزیمت به آمل تست PCR بگیریم تا با خیال راحت سفر کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه جواب تست PCR عظیم جزیده سرمربی و جعفر بای سرپرست به همراه سه بازیکن فاروق گوگجلی،آرش بدراقی و محمدرضا مخمی مثبت در آمد و ما را در سفر آمل همراهی نخواهند کرد.

مدیرعامل شهرداری گنبد درباره اهداف این باشگاه ، گفت: اهداف باشگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در گنبد  و بها دادن به بازیکنان بومی استان بوده و کلیه نفرات تیم و کادر فنی غیر از یک بازیکن بومی هستند.

واحدی با بیان اینکه برای جذب فرهاد قائمی صحبت ابتدایی انجام شده است،افزود: قائمی قولی به ما داد اگر لژیونر نشود و در قطر بازی نکند اگر قصد داشته باشد در ایران بازی کند اول با تیم شهرداری گنبد مذاکره خواهد کرد و برنامه هایش را به ما ارائه داد.

وی اضافه کرد: حضور قائمی در تیم شهرداری گنبد به عنوان یک بازیکن بومی و ملی پوش به ما کمک خواهد کرد، ما از او استقبال خواهیم کرد و منتظر جواب قائمی هستیم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید