پیامک پرویز فتاح به مجری معروف/ ماجرای اتفاقات در روستای ابوالفضل اهواز چه بود؟

کدخبر: ۳۵۸۴۳۹
فعال رسانه ای اصولگرا بعد از اعتراض به ماجرای روستای ابوالفضل اهواز توضیحات پیامکی پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان را در توئیتی منتشر کرد.
پیامک پرویز فتاح به مجری معروف/ ماجرای اتفاقات در روستای ابوالفضل اهواز چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته مأموران نیروی انتظامی و مأموران اجراییات شهرداری اهواز به منظور تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای ابوالفضل اهواز حضور یافتند که با مقاومت اهالی روستا مواجه شدند.

در پی انتشار این خبر، بنیاد مستضعفان درباره تخریب خانه‌های غیرمجاز تعدادی از ساکنان اراضی‌ زردشت اهواز موسوم به «روستای ابوالفضل»، توضیحاتی ارائه داد.

بنیاد مستضفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: با توجه به تصرفات صورت‌گرفته طی سالیان گذشته در اراضی زردشت اهواز که باعث سوءاستفاده‌هایی از خانواده‌های نیازمند و محروم ساکن در این اراضی شد، مراجع قضایی برای جلوگیری از سودجویی‌ها و زمین‌خواری در این اراضی، حکم به رفع تصرف این زمین‌ها را صادر کردند.

در همین راستا، وحید یامین پور، فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی با هشتگ روستای ابوالفضل نوشت: در پی توئیت دیشب در اعتراض به اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز جناب آقای فتاح چند پیامک ارسال کردند که جهت اطلاع شما تصویر پیامک ها را منتشر کنم.

توئیت یامین پور

یامین روز گذشته در توئیتی نوشته بود: چرا در خوزستان همه کاردها به استخوان می رسد؟! ماهشهر، غیزانیه، هفت تپه... و حالا روستای ابوالفضل

توئیت یامین پور

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید