بحرین هم مانند عربستان آسمان خود را به روی اسرائیل می‎‌گشاید

کدخبر: ۳۵۹۴۳۳
دولت بحرین در بیانیه‌ای از موافقت خود با درخواست دولت امارات مبنی بر صدور مجوز عبور از آسمان بحرین برای پروازهای رفت و برگشتی اسرائیل-امارات خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بحرین هم مانند عربستان مجوز استفاده هواپیماهای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی خود را صادر کرد.

بحرین هم مانند عربستان آسمان خود را به روی رژیم صهیونیستی می‎‌گشاید

به گزارش الجزیره، دولت بحرین پنجشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که با استفاده رژیم صهیونیستی از حریم هوایی بحرین برای رفت و برگشت همه نوع پرواز به امارات موافق است.

این تصمیم بحرین چند روز پس از پرواز اولین هواپیمای اسرائیلی به مقصد ابوظبی با استفاده از حریم هوایی عربستان اتخاذ شده است.

عربستان سعودی دوازدهم شهریورماه مجوز استفاده هواپیماهای مسافربری رژیم صهیونیستی از حریم هوایی خود به مقصد فرودگاه‌های امارات و برعکس را صادر کرد.

 آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی 23 مرداد در بیانیه‌ای مشترک ضمن اعلام خبر عادی‌سازی کامل روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات، تاکید کردند که ظرف چند هفته آینده اقدامات تکمیلی در این زمینه انجام خواهد شد.

همزمان، جرد کوشنر مشاور ارشد ترامپ گفت که «چند کشور [عربی] دیگر هم هستند که ما در این مورد گفتگوهایی با آنها داشته‌ایم، اما امارات اولین کشوری بود که می‌خواست توافقش با اسرائیل را علنی کند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید