پیش بینی افزایش 20 درصدی ترافیک تهران

کدخبر: ۳۵۹۵۴۵
اقتصادنیوز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از احتمال افزایش 20 درصدی ترافیک پایتخت در روز بازگشایی مدارس خبر داد .
پیش بینی افزایش 20 درصدی ترافیک تهران

به گزارش اقتصادنیوز ، در جلسه ترافیکی صبحگاهی مدیران شهری برای رصد ترافیکی نخستین روز بازگشایی مدارس با تاکید بر این که اعلام ناگهانی آغاز حضوری  مدارس باعث شده هنوز برخی از برنامه های ترافیکی به اتمام نرسیده باشد . گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند . 

محمدحسین حمیدی رییس پلیس تهران نیز در این جلسه ضمن تاکید بر آمادگی صد درصدی برای آغاز مدارس گفت : پیش بینی 10 تا 20 درصدی افزایش ترددها را داریم . 

212

سید مناف هاشمی هم در این جلسه با بیان اینکه هرچند با اعلام دیر هنگام وزارت آموزش و پرورش نسبت به بازگشایی مدارس در روز ۱۵ شهریور شاهد باقی ماندن برخی از اقدامات در اطراف مدارس هستیم، گفت: با این حال در روز گذشته با مسئولان مناطق ۲۲ گانه جلسه هماهنگی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی ها نشان می دهد که تا هفته آینده احتمالا حضور جدی در سطح معابر در پی بارگشایی معابر نخواهیم داشت، ادامه داد: برنامه های جدی و زیادی برای آغاز سال تحصیلی پیش بینی شده بود که به دلیل آغاز زود هنگام مدارس برخی از این اقدامات باقی مانده که به سرعت پایان خواهیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید