بازار سیاه سیمان رونق گرفت

کدخبر: ۳۶۲۰۷۳
یک کارشناس سیمان با بیان اینکه نباید سیمان بازار سیاه داشته باشد، گفت: عده ای از شرایط قیمت ها و نقص توزیع سوء استفاده کرده و در صدد سود بیشتر هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمد علی بد، با اشاره به اینکه تولیدکنندگان سیمان با افزایش هزینه های تمام شده در تنگنا قرار گرفته اند، اظهارداشت: قرار بود افزایش قیمت سیمان در دو مرحله انجام شود اما متأسفانه این موضوع منتفی شده و همین امر مشکلات را برای تولیدکنندگان افزایش داده است.

سیمان

وی با بیان اینکه در قیمت های مصوب تعیین شده هزینه حمل و نقل تولیدکنندگان دیده نشده است، افزود: رقابت در بازار سیمان داخلی به خاطر قیمت گذاری نامعقول افزایش یافته به نحوی که هر کس در صدد فروش محصولات خود و حتی ارزان تر از دیگری است.

این کارشناس سیمان اضافه کرد: علاوه بر این موضوعات تولید واحدها هم به 50 درصد ظرفیت رسیده است این در حالی است که ما پیش از این با مازاد تولید هم در سطح واحدهای تولیدی روبه رو بودیم .

بد با بیان اینکه  به نظر می رسد دولت باید سیاست درستی در قبال تولیدکنندگانی که با چنگ و دندان فعالیت می کنند به کار گیرد، افزود: نباید سیمان بازار سیاه داشته باشد اما عده ای از شرایط قیمت ها و نقص توزیع سوء استفاده کرده و در صدد سود بیشتر هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید