پلیس فدرال آمریکا هشدار داد؛

احتمال درگیری مسلحانه پیش از انتخابات

کدخبر: ۳۶۲۰۹۷
کریس ورای رییس پلیس فدرال آمریکا (FBI) نسبت به احتمال بروز خشونت‌های مسلحانه پیش از انتخابات هشدار داد.
احتمال درگیری مسلحانه پیش از انتخابات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ کریس ورای رییس پلیس فدرال آمریکا موسوم به اف‌بی‌آی گفت: ما نگران افزایش تنش میان گروه‌های مسلحی هستیم که به لحاظ ایدئولوژیکی تندرو هستند؛ نگرانیم که این تنش‌ها پیش از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر به درگیری مسلحانه تبدیل شوند.

نگرانی رییس پلیس فدرال آمریکا درحالی است که در طول تظاهرات علیه نژادپرستی در نقاط مختلف این کشور، گروه‌های مخالف بارها با سلاح به نمایش خیابانی پرداختند و رقبای خود را تهدید کردند. این گروه‌ها در شهرهایی نظیر روچستر، کنوشا و پورتلند بارها با سلاح‌های خودکار و نیمه‌خودکار خود در خیابان حاضر شده و تبلیغ مرام خود پرداختند.

کبریت ترامپ در انبار باروتِ اختلاف نژادی

ورای گفته پلیس فدرال به شدت این گروه‌ها را تحت نظر دارد تا جلوی درگیری مسلحانه پیش از انتخابات را بگیرد. وی که در جلسه استماع کنگره با موضوع امنیت انتخابات و برخورد با آشو‌ها شرکت کرده بود از تبدیل شدن تظاهرات ضدنژادپرستی به خشونت و آشوب ابراز نگرانی کرد.

گفتنی است ترامپ بارها تظاهرکنندگان علیه نژادپرستی را اراذل و تروریست خوانده است. طرفداران او بارها با سلاح به خیابان‌ها آمده و معترضان را تهدید کرده‌اند. از سوی دیگر، این نگرانی وجود دارد که ترامپ باخت احتمالی خود در برابر بایدن را نپذیرد و کشور را وارد آشوب کند.

کبریت ترامپ در انبار باروتِ اختلاف نژادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید