دشمن خطا کند، پاسخ کوبنده‌ای می‌دهیم

کدخبر: ۳۶۲۳۰۶
امیر هادیان گفت: امروز در مرزهای تکنولوژی حرکت می‌کنیم و اگر دشمن خطا کند، آماده‌ایم که پاسخ کوبنده‌ای به وی بدهیم.
دشمن خطا کند، پاسخ کوبنده‌ای می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه تلویزیونی "یه روز تازه" شبکه پنج سیما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: در هفته دفاع مقدس تلاش می‌کنیم گوشه‌ای از رشادت‌های این عزیزان را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش افزود: مردم هفته گذشته شاهد برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ بودند و آنچه مسلم است، وضعیت نیرو‌های مسلح در آمادگی خیلی خوب و بسیار متفاوت است. امروز نقطه عطفی در قدرت نرم ما هم به وجود آمده و آمادگی رزمی و بازدارندگی راهبردی نیرو‌های مسلح اعم از ارتش وسپاه هم عالی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در نیروی هوایی با تلاش مخترعین، پیشکسوتان، شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک پیشکسوتان و جهادی‌ها دستاورد‌های تسلیحاتی خوبی داریم که مردم عزیز بخشی از آن را در حوزه موشک، شبیه‌ساز و در حوزه ساخت هواپیمایی مانند هواپیمای کوثر و یاسین مشاهده کردند.

سرتیپ هادیان با تاکید بر اینکه ما در مرز فناوری هستیم و به خوبی پیش می‌رویم خاطرنشان کرد: مردم مستحضر هستند تجهیزات نظامی به ویژه در مورد تجهیزات هوافضا، دریا، زمینی و هوایی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا به مرز استاندارد برسد و امروز خیلی شرایط خوب است. قطعا سابقه ما در دفاع‌مقدس گویای این امر است و به دشمن می‌گوید دچار اشتباهات محاسباتی نشوند و اگر خدایی نکرده کسی خطا کرد و چشم طمعی به آب و خاک کشورمان داشته باشد، قطعا نیرو‌های مسلح در بالاترین حد آمادگی هستند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمن می‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید