مرد شماره یک تنیس جهان دوباره خشمگین شد!

کدخبر: ۳۶۲۳۷۲
مرد شماره یک جهان که دو هفته پیش به خاطر ضربه به داور خط از اپن آمریکا اخراج شده بود در تنیس مسترز رم هم نتوانست خشم خود را کنترل کند و دوباره عصبانی شد.
مرد شماره یک تنیس جهان دوباره خشمگین شد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا: نواک جوکوویچ دوباره کنترل خود را از دست داد. مرد شماره یک جهان در مسترز رم مانند تنیس اپن آمریکا خشمگین شد اما این بار تنها با هشدار داور ماجرا خاتمه پیدا کرد. درست است که تنیسور صربستانی مانند دو هفته پیش اخراج نشد اما این بدان معنی نبود که توجه ها را به خود جلب کند. مرد شماره یک جهان در دیدار برابر دومینیک کوپفر مدام به خاطر بازی پر فراز و فرودش عصبانی می شد. 

او که به خاطر کوبیدن توپ به داور خط از اپن آمریکا اخراج شده بود هنگام حضور در رقابت های رم  به خبرنگاران گفت: نمی توانم قول بدهم که دوباره حرکت مشابهی در زندگی ام انجام نخواهم داد. چنین اتفاقی می تواند برای هر تنیسوری رخ دهد. درس بزرگی بود. اکنون آن موضوع را پشت سر گذاشته ام. با تیم خود صحبت کرده ام و امیدوارم دیگر آن اتفاق تکرار نشود. با این حال در زندگی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. البته تلاش خواهم کرد بهتر شوم. 

اما این اتفاق خیلی زودتر از انتظار برای تنیسور صربستانی رخ داد. او پس از این که اشتباه های پیاپی اش باعث شد در ست دوم از کوپفر عقب بیفتد راکتش را محکم به زمین کوبید و آن را شکست. داور به همین خاطر به مرد شماره یک جهان تذکر داد. کوپفر در این ست پیروز شد تا برنده در ست سوم مشخص شود که در نهایت جوکوویچ توانست به نیمه نهایی صعود کند. 

اتفاق عجیب دیگری در این دیدار رخ داد. در یکی از لحظات بازی تنیسور صربستانی امتیاز گرفت و داور کاتالانی، ناچو فورکادل به جای این که اعلام کند بازی برای جوکوویچ است گفت: بازی برای فدرر است! او خیلی زود حرف خود را اصلاح کرد تا دو تنیسور به رقابت خود ادامه دهند. 

جوکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک در نیمه نهایی با کسپر رود بازی خواهد کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید