جانشین فرمانده ناجا:

عراق، آمادگی پذیرش زائران اربعین را ندارد

کدخبر: ۳۶۲۳۷۶
جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق، گفت: عاشقان و زائران امام حسین(ع) به مرزها مراجعه نکنند چرا که کشور عراق آمادگی پذیرش زوار را ندارد.
عراق، آمادگی پذیرش زائران اربعین را ندارد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا:سردار "قاسم رضایی" امروز (۲۹ شهریورماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و دیدار با مرزبانان، با بیان اینکه مرزبانان ادامه‌دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند، گفت: روحیه دفاع مقدسی در مرزبانان جاری است و آنها باوقار و اقتدار، مرزها را کنترل می‌کنند و در حال حاضر در بهترین شرایط امنیتی در مرزها به سر می‌بریم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق، تصریح کرد: روابط خوبی با کشور عراق داریم و مرزنشینان نیز همکاری مطلوبی با مرزبانان دارند.

سردار رضایی تاکید کرد: بنا بر اعلام کشور عراق، مرزهای این کشور برای همایش اربعین بسته است و از زائران و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) درخواست داریم با توجه به مصوبات ستاد کرونا، همکاری لازم را داشته و به مرزها مراجعه نکنند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی شود، تصریح کرد: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بین‌الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده اما ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده، موجب شد که برگزاری این کنگره عظیم متوقف شود، افزود: همچنین دوستان ما در عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آنها را نمی‌پذیرند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه استان خوزستان، جای اراذل و اوباش‌گری نیست، تصریح کرد: خبرهای مبنی بر سرقت را همکاران ما به جد دنبال می‌کنند، همچنین در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کسانی که درصدد برهم زدن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

سردار رضایی به شهروندان توصیه کرد که به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید