پشت پرده ماجرای اخیر پناهیان از نظر وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد

کدخبر: ۳۶۲۶۴۷
حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: یکی از طراحی‌های دشمن برای انتخابات پیش رو آن است که نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول کند؛ طراحی پشت‌صحنه استکبار را در قضیه حجت الاسلام پناهیان می‌توان مشاهده کرد.
پشت پرده ماجرای اخیر پناهیان از نظر وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رسا، حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات، گفت: استکبار در طول این چهل سال اقدامات بسیاری برای مقابله و توقف انقلاب اسلامی انجام داده است.

تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیا افزود: اما در سال‌های اخیر طراحی‌های جدیدی در ابعاد مختلف نفوذ انجام داده که باید به آن دقت شود.

وی بابیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شود، ادامه داد: برای مثال دشمن برای آنکه بتواند محور مقاومت را که یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است متوقف کند هزینه سنگینی در ایجاد داعش پرداخت کرد که آن‌هم با شکست روبرو شد.

مصلحی با اشاره به اینکه «اختلاف جمهوری اسلامی ایران با آمریکای مستکبر یک اختلاف راهبردی و مبنایی است و با مذاکره رفع نمی‌شود»، عنوان کرد: دشمن هرگز دشمنی خودش را با مذاکره تمام نمی‌کند؛ برجام صحت این سخن را تصدیق می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات درباره «نفوذ جریانی»، گفت: دشمن با استفاده از نفوذ جریانی بیشترین بهره‌برداری را می‌برد، او می‌خواهد در موقعیت‌های مختلف متناسب با اهداف جریان سازی کند.

تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیا ادامه داد: یکی از طراحی‌های دشمن برای انتخابات پیش رو آن است که نیروهای ارزشی و انقلابی را به خود مشغول کند؛ طراحی پشت‌صحنه استکبار را در قضیه حجت الاسلام پناهیان می‌توان مشاهده کرد.

وی بابیان اینکه «دشمنان بخصوص رژیم صهیونیستی در نفوذ جریانی مهارت دارند و کارکشته هستند»، گفت: در نفوذ جریانی دشمن به دنبال پذیرش جایگاه کدخدا، ایجاد اشتباه محاسباتی، تلاش برای تخریب ظرفیت‌های داخلی، پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت‌گیری‌های سیاسی و تأکید بر تغییر سیاست‌های خارجی به‌منظور برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است؛ مهم‌ترین عامل در مشکلات اقتصادی کشور ضعف در مدیریت است.

مصلحی ادامه داد: دشمن در نفوذ جریانی به دنبال آن است که مردم، نخبگان و مسؤولان در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه محاسباتی شوند.

تولیت مدرسه علمیه نورالاصفیا افزود: دشمن در انتخابات با ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی است یا مهم بودن انتخابات آمریکا برای مسؤولان یک اشتباه محاسباتی محسوب می شود.

ریشه ماجرای اخیر پناهیان از نظر وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد: نفوذ جریانی استکبار است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید