مثل آب خوردن لاغر شوید

کدخبر: ۳۶۳۵۲۹
اقتصادنیوز : ممکن است تابه‌حال برای لاغری از روش‌های زیادی استفاده کرده باشید. ما امروز در این مطلب به‌شما چند مواد خوراکی معرفی می‌کنیم که با ترکیب کردن آن‌ها با آب می‌توانید لاغر شوید.
مثل آب خوردن لاغر شوید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز ، ممکن است تابه‌حال برای لاغری از روش‌های زیادی استفاده کرده باشید. ما امروز در این مطلب به‌شما چند مواد خوراکی معرفی می‌کنیم که با ترکیب کردن آن‌ها با آب می‌توانید لاغر شوید.

دتوکس واتر یا آب سم‌زدا فقط برای سم‌زدایی زودگذر بدن نیست. مطالعات نشان می‌دهد که آب سم‌زدا واقعاً به بدن شما کمک می‌کند تا از سموم خلاص شود، وزن کم کرده و سطح انرژی را افزایش دهد.

در این مطلب تعدادی دستورالعمل قرار داده‌ایم که می‌توانند میزان آب روزانه بدن شما را ارتقا دهد و به هیدراته شدن بدن شما و لاغری کمک کند.

۱. آب با نمک غیر یددار

برای تمیز کردن روده بزرگ و درمان یبوست مزمن توصیه می‌شود یک آب با نمک غیریددار را امتحان کنید. همچنین بسیار مهم است که بدانید ما به نمک به مقدار مناسب نیاز داریم و حذف کامل آن تصمیم چندان خوبی نیست. سدیم به شما کمک می‌کند تا هنگامی که در خون حل می‌شود عملکرد صحیح اعصاب، عضلات و فشار خون را حفظ کنید.

اگر دچار یبوست مزمن هستید یا حرکات بی نظمی در روده دارید، یک لیوان آب نمک را امتحان کنید.

دستور العمل:

۲ قاشق چایخوری نمک دریایی غیر یددار و ۴ فنجان آب گرم را مخلوط کنید.

اگر می‌خواهید طعم آن بهتر شود، مقداری لیمو به آن اضافه کنید.

آن را در اسرع وقت با معده خالی بنوشید.

۲. آب با سیر

دانش مدرن بسیاری از اثرات مفید سلامتی مرتبط با مصرف سیر را تأیید می‌کند. این می‌تواند فشار خون را کاهش دهد، با بیماری مقابله کند، سطح کلسترول را بهبود بخشد و بدن را از فلزات سنگین سم‌زدایی کند. این به دلیل ترکیبات گوگردی است که هنگام خرد شدن سیر ایجاد می‌شود.

اما می‌توانید همه این مزایای سلامتی را بدون خوردن آن دریافت کنید. می‌توانید آن را در یک نوشیدنی خوب امتحان کنید.

دستورالعمل:

۲ قطعه سیر برداشته و آن‌ها را ورقه ورقه کنید.

۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس آن‌ها را با ۵۰۰ میلی لیتر آب مخلوط کنید.

بگذارید حداقل ۲ ساعت بماند.

۳. آب با سیب و دارچین

سیب و دارچین هر دو می‌توانند به شما در کاهش وزن و تقویت سوخت و ساز بدن کمک کنند. مخلوط کردن این ترکیبات مقداری آنتی اکسیدان مهم (از جمله ویتامین‌های C و B) به رژیم غذایی شما اضافه می‌کند.

دارچین فواید زیادی برای سلامتی دارد، از جمله کاهش کلسترول و مبارزه با دیابت.

دستور العمل:

۲ عدد سیب را برش بزنید. آن‌ها را به همراه ۲ چوب دارچین به یک پارچ آب اضافه کنید.

به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا طعم آن‌ها به آب اضافه شود.

۴. آب با مکعب‌های یخ خیار

اگر می‌خواهید از نوشیدن نوشابه چشم پوشی کنید، یک نوشیدنی تازه و خنک با طعم خیار می‌تواند کمک کننده باشد. این یک آنتی اکسیدان طبیعی است و فقط ۳۴ کالری در ۱ خیار بزرگ وجود دارد. می‌توانید خیار تازه اضافه کنید یا فقط طعم نوشیدنی خود را بهبود ببخشید.

دستور العمل:

یک خیار را رنده یا خرد کنید.

خیار‌های رنده شده یا مکعب‌ها را فریز کنید.

وقتی احساس گرسنگی یا تشنگی می‌کنید، آن‌ها را به آب خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید برای بهبود طعم و مزه لیمو یا نعناع اضافه کنید.

۵. آب با فلفل سیاه

اگر می‌خواهید بدن خود را سم‌زدایی کرده و مقداری وزن کم کنید فلفل سیاه ماده بسیار خوبی است. مطالعات ادعا می‌کنند که این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می‌تواند به جلوگیری از التهاب، پیری زودرس و بیماری‌های قلبی کمک کند. علاوه بر این، می‌تواند متابولیسم قند را بهبود بخشد و سطح کلسترول را کاهش دهد.

دستورالعمل:

از مواد زیر استفاده کنید: نصف قاشق غذاخوری فلفل سیاه خرد شده، ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده، ۱ قاشق غذاخوری عسل، ۱ لیمو و ۲ لیوان آب.

فلفل را با زنجبیل رنده شده مخلوط کنید. حالا عسل را بریزید و همه چیز را خوب مخلوط کنید.

آب را بجوشانید و در لیوان‌ها بریزید. یک قاشق غذاخوری از مخلوط را به یک لیوان آب اضافه کنید. آب نصف لیمو را اضافه کنید (اگر لیمو دوست دارید). صبر نکنید تا سرد شود گرم بنوشید.

۶. آب با رزماری

مزایای رزماری قابل توجه است. مطالعات نشان داد که ممکن است به بهبود هضم، حافظه و سیستم ایمنی بدن کمک کند. دانشمندان همچنین دریافته اند که رزماری ممکن است برای مغز شما مفید باشد و به عنوان نوعی محافظت عصبی عمل کند. نوشیدن یک نوشیدنی همراه با این گیاه در دوز‌های کم می‌تواند عادت خوب و مفیدی باشد.

دستور العمل:

یک ساقه رزماری تازه بگیرید.

یک لیمو را برداشته، پوست آن را جدا کرده و آن را ورقه ورقه کنید.

برش‌های لیمو و رزماری را در یک ظرف ۳۲ اونسی (۰.۹ لیتری) بریزید.

این نوشیدنی را حداقل به مدت ۲ ساعت (یا یک شب) در یخچال قرار دهید.

تمامی مواردی که در مطلب گفته شد، علاوه بر سم‌زدایی و فواید دیگری که نام‌برده شد، به لاغری شما نیز کمک می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید