ظرفیت بیمارستانها پرشد/مردم به بیمارستانهای خصوصی مراجعه کنند

کدخبر: ۳۶۴۱۵۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جلسه اضطراری قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گفت: ظرفیت بیمارستانهای ارومیه پرشده و بیماران کرونایی به بیمارستانهای خصوصی مراجعه کنند.
ظرفیت بیمارستانها پرشد/مردم به بیمارستانهای خصوصی مراجعه کنند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر: جواد آقازاده دوشنبه شب در جلسه اضطراری قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان افزود: به مردم توصیه می‌شود در صورت داشتن علائم کرونا، به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته مراجعه کنند که شامل مرکز ملک افضلی در فلکه آبیاری خیابان صفا، مرکز شهدا در خیابان شهدا و مرکز فرشته در انتهای رودکی است و از مراجعه به بیمارستان‌ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش بیمارستان‌های طالقانی و اورژانس آن کاملاً پر شده است، ادامه داد: ظرفیت اورژانس بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) تکمیل شده و بیماران در اورژانس منتظر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: همچنین تمامی بخش‌های اختصاص یافته به کرونای بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) نیز کاملاً پر شده است.

آقازاده با بیان اینکه در بیمارستان مطهری نیز فقط بیماران باردار کرونایی و کودکان مبتلا بستری می‌شوند، عنوان کرد: بیماران قلبی مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان سید الشهدا بستری می‌شوند.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، ۳۰ درصد از تخت‌های بیمارستانی تمامی بیمارستان‌های دولتی غیردانشگاهی و خصوصی برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم می‌توانند جهت دریافت خدمات درمانی و بستری برای بیماران کرونایی به سایر بیمارستان‌های دولتی غیر دانشگاهی و بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید