بازدید خبرنگاران از تاسیسات الجناح ادعای کذب نتانیاهو را برملا کرد

کدخبر: ۳۶۴۴۲۲
بازدید خبرنگاران از منطقه «الجناح-الاوزاعی» برای اطلاع از حقیقت اوضاع در آن مکان و برملا شدن ادعاهای دروغ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد.
بازدید خبرنگاران از تاسیسات الجناح ادعای کذب نتانیاهو را برملا کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، روابط عمومی حزب الله دیشب پس از سخنرانی سید حسن نصرالله  یک بازدید رسانه‌ای از منطقه «الجناح-الاوزاعی» برای اطلاع از حقیقت اوضاع در آن مکان و برملا شدن ادعاهای دروغ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام داد.

«محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب الله عراق با حضور در منطقه مزبور گفته که «ادعاهای دشمن دروغ است و این کارخانه صنعتی که نتانیاهو مدعی است متعلق به حزب الله است، برای یک شهروند لبنانی است که در آن کارگر مشغول کار هستند و هیچ نوع موشکی وجود ندارد».

عفیف افزود: ما این بازدید رسانه‌ای را ترتیب داده‌ایم تا به نتانیاهو و ادعای کذب وی پاسخ دهیم.

سید حسن نصرالله در سخنرانی دیشب خود به این موضوع اشاره کرد و گفت: نتانیاهو ادعا کرده است که حزب الله موشکهایش را در مکانی نزدیک نیروگاه گاز انبار کرده است، باید به او بگوییم که ما موشکهایمان را نه در اسکله بیروت و نه در نزدیکی نیروگاه گاز قرار می دهیم، ما خوب می دانیم که موشکهایمان را در کجا ذخیره کنیم.

نصرالله در واکنش به ادعای نتانیاهو که مدعی شده بود حزب‌الله در منطقه‎‌ای از بیروت و ضاحیه کارخانه موشکی دارد، گفت که بخش رسانه‌ای حزب‌الله سه شنبه شب یک بازدید رسانه‌ای برای رسانه‌های صوتی و تصویری و نوشتاری در منطقه «الجناح-الاوزاعی» ترتیب می‌دهد تا مردم از حقیقت آگاه شوند و دروغگویی نتانیاهو آشکار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید