توضیحات واعظی درباره وضعیت بورس

کدخبر: ۳۶۴۵۰۲
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت از بورس حمایت نمی‌کند اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.
توضیحات واعظی درباره وضعیت بورس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تأمین شده است و مانند همه دستگاه‌های دیگر با تأخیر همراه بود و از حدود ۱۰ روز قبل که رقم، تخصیص داده شد وزیر بهداشت در تلاش برای تأمین مواد اولیه است و امیدوار هستیم زودتر این داروها و مواد اولیه برسد.

وی عنوان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواست در مورد ملت ما انجام داد از این رو نکته آقای رئیس‌جمهور درست است اما نمی دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت هستند که رئیس جمهور به دنبال نفرین آمریکا است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت ۱۰ سال پیش نفت بالای ۱۰۰ میلیون دلار می‌فروخت اما حالا وضع با آن زمان فرق می‌کند، تاکید کرد: ما در جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می بریم. مسأله انتخابات ۱۴۰۰ سر جای خود اما ما نباید آنقدر آدرس غلط بدهیم و تفرقه ایجاد کنیم و مردم را ناامید کنیم.

واعظی بر همکاری و تعامل دولت و مجلس جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و در عین حال، گفت: وقتی اقلیتی در مجلس از تریبون رسمی مجلس برای بیان حرف‌های تفرقه انگیز استفاده می‌کنند مایه تأسف است. نظر من این است که ساز و کاری تدوین شود که وقتی تریبون مقدسی باعث می‌شود حرف کذبی زده شود مقابل آن ایستاد.

وی همچنین درباره وضعیت بورس، اظهارداشت: بورس سازوکار خود را دارد و همین سازوکار است که بورس را شکل می‌دهد و به همین دلیل همه مسئولان بارها گفتند بورس جایی نیست که هیجانی وارد یا خارج شویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بورس در دراز مدت جواب می‌دهد، افزود: کسی که می‌خواهد سریع به سود برسد باید پول خود را در بانک بگذارد؛ برای بورس باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود. دولت از بورس حمایت نمی‌کند اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.

واعظی در خصوص مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: اصلاً نمی‌توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای دنیا چنین مناظره‌ای نمی‌کنند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید