مری ترامپ: رئیس جمهور بیماری را نشانه "ضعف نابخشودنی" می‌داند/ آمریکا جای وحشتناکی برای ما است

کدخبر: ۳۶۵۴۴۰
برادر زاده ترامپ گفته که "آمریکا جای وحشتناکی است که ما در آن هستیم چون اعضای خانواده از جمله دونالد ترامپ بیماری را نشانه ضعفی نابخشودنی می‌دانند خواه در ارتباط با خودشان باشد یا دیگران."
مری ترامپ: رئیس جمهور بیماری را نشانه "ضعف نابخشودنی" می‌داند/ آمریکا جای وحشتناکی برای ما است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری NPR گفت: اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نمی‌تواند به ضعف ناشی از بیمار شدن یا بیماری دیگران اذعان کند، آمریکا جای وحشتناکی برای ماست.

بنابر گزارش روزنامه گاردین، وی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که رئیس جمهوری آمریکا از سوی پزشکان بابت اینکه جان کارمندان و نیروهای امنیتی‌اش را برای کاری غیرضروری در معرض خطر قرار داد، مورد انتقاد قرار گرفت؛ وی از بیمارستان خارج و سوار یک خودرو شد تا برای هوادارانش که در مقابل بیمارستان نظامی والتر رید تجمع کرده بودند،‌ دست تکان دهد.

مری ترامپ با ثبت شکایتی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و یک خواهر و یک برادر وی را متهم به تقلبی ده‌ها میلیون دلاری علیه خود کرده است.

وی روز یکشنبه گفت، هم رئیس جمهوری و هم پدرش "فرد ترامپ" این دیدگاه را دارند که بیماری، غیرقابل قبول است که این دیدگاهی بی رحمانه است اما حقیقت دارد.

وی به یاد آورد که این طرز باور و عقیده بر مادربزرگش که پوکی استخوان داشت نیز اثر گذاشت: وقتی که از بیمارستان مرخص شد و به منزل برگشت به مراقبت و فیزیوتراپی احتیاج داشت اما پدربزرگم نمی‌توانست این را تحمل کند. وقتی هم دردهای مادربزرگم شروع شد، پدربزرگم اتاق را ترک کرد و او را به حال خودش گذاشت.

برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به اینکه واکنش به این بیماری چطور  بیان شد، گفت: حقیقت این بود که پدربزرگم هرگز بیمار نشد. پایبندی فرد ترامپ به فلسفه‌های نورمن وینسنت پیل، وزیر آمریکایی و سخنران انگیزشی که از نزدیکان خانواده ترامپ بود و نخستین ازدواج ترامپ را برگزار کرد، به چنان سطح افراطی منتهی شد که سمی بود زیرا جایی برای بیان هر نوع منفی نگری، ناراحتی، ناامیدی و بیماری جسمی برای پدربزرگم نگذاشت.

فردریش ترامپ، پدربزرگ ترامپ به واسطه آنفلوانزای اسپانیایی ۱۹۱۸ درگذشت، چیزی که گفته مری ترامپ، عمویش آن را فراموش کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید