توئیت‌های پیاپی ترامپ از روی تخت بیمارستان

کدخبر: ۳۶۵۴۹۸
اقتصادنیوز؛ از ساعتی پیش دونالد ترامپ در حالی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان والتر رید بستری است، چندین توئیت پیاپی منتشر کرده است.
توئیت‌های پیاپی ترامپ از روی تخت بیمارستان

به گزارش اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که بخاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان نظامی والتر رید بستری است، از حدود یک ساعت پیش چندین توئیت پیاپی منتشر کرد.

دونالد ترامپ در نخستین توئیت خود نوشت: "من به دونالد ترامپ رأی می دهم. پدر من یک کارگر اتحادیه است و ۴۰۱ هزار دلار او در زمان رئیس جمهور ترامپ سه برابر شده است. " رای دهنده ایالات متحده آمریکا در برنامه foxandfriends"

ترامپ در ادامه نوشته است: با تشکر از شما ، و به یاد داشته باشید که بازار سهام در حال آماده شدن برای شکستن بالاترین رکورد زمان خود است. سال بعد بهترین زمان برای همیشه خواهد بود. رأی ، رأی ، رأی !!!!!

ترامپ در توئیت بعدی نوشت: اگر افزایش بزرگ مالیات -بزرگترین مالیات تاریخ کشور ما- را می‌خواهید (و کسی که اقتصاد و شغل ما را ببندد)، به دموکرات رأی دهید!

توئیت‌های پیاپی دونالد ترامپ از تخت بیمارستان

وی سومین توپیت پیاپی را اینچنین نوشت: رأی دهندگان ویرجینیا! فرماندار شما می خواهد اصلاحیه دوم شما را از بین ببرد. جلویش را گرفته ام و من تنها چیزی هستم که بین شما و متمم دوم شما وجود دارد. سخت در حال کار کردن در ویرجینیا هستیم. بهتر است به رئیس جمهور مورد علاقه خود رای دهید وگرنه با مالیات کم و حق حمل اسلحه خداحافظی کنید!

در ادامه دونالد ترامپ از صفحه توئیتر خود به عنوان پوستر تبلیغاتی حاوی شعارهای انتخاباتی استفاده کرد و چندین پیام کوتاه توئیتری که به کلمه «رأی دهید» ختم می‌شد، منتشر کرد و نوشت:

«برای "حامیان زندگی"* رای دهید!

(*حامیان زندگی یا Pro-Life اصطلاحی است که برای توصیف طرفداران ممنوعیت سقط جنین است. این عبارت در تضاد با اصطلاح «حامیان انتخاب/ Pro-Choice» که برای حامیان آزادی سقط جنین بکار می‌رود، تعریف می‌شود.)

برای کاهش مقررات دست‌وپاگیر. رای دهید!

برای توان فضایی. رای!

بهترین اداره بازنشستگان ارتش در تاریخ. تصویب 91٪ اعتبار، رای دهید!

بزرگترین کاهش مالیات تا به حال ، و کاهش بعدی در حال آمدن است. رای دهید!

برای آزادی دینی رای دهید!

برای استقرار نظم و قانون رای دهید!

قوی ترین تا کنون نظامی. رای دهید!

بازار سهام صعود می‌کند. رای دهید!

توئیت‌های پیاپی دونالد ترامپ از تخت بیمارستان

صلح از طریق قدرت (سربازان را به خانه خود بیاورید). رای دهید!
اصلاحیه دوم خود را ذخیره کنید. رای دهید!
با رسانه های خبری جعلی مبارزه کنید. رای دهید!
برای حفظ قانون «شرایط از پیش‌موجود بیماران» رای دهید!
مراقبت های بهداشتی بهتر و ارزان تر. رای دهید!»

توئیت‌های پیاپی دونالد ترامپ از تخت بیمارستانتوئیت‌های پیاپی دونالد ترامپ از تخت بیمارستان

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید