حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب‌های آزاد

کدخبر: ۳۶۵۶۴۳
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر افزایش توانمندی تجهیزاتی و نیروی انسانی مجرب گفت: نیروی دریایی سپاه با اقتدار با تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی توانمند در خلیج فارس از منافع جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.
حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب‌های آزاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار رمضان زیراهی، با گرامیداشت سالروز نبرد مستقیم رزمندگان نیروی دریایی سپاه با تروریست‌های آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت:  16 مهرماه سال 1366 رزمندگان استان بوشهر به فرماندهی سردار نادر مهدوی و هم‌رزمانش در رویارویی با نظامیان آمریکایی در خلیج فارس حماسه جاویدانی آفریدند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 16 مهرماه روز نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در این روز 16 برنامه در راستای تجلیل از حماسه آفرینان و رزمندگان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از الحاق 188 فروند پهپاد شناسایی و تهاجمی به نیروی دریایی سپاه  خبر داد و گفت: امروز نیروی دریایی سپاه از اقتدار و توانمندی بالایی برخوردار است و با تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی توانمند در خلیج فارس از منافع جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.

سردار زیراهی با بیان اینکه سپاه امروز در زمین، هوا و دریا حضور موثر و اثربخشی دارد تاکید کرد:با تقویت زیرساخت‌ها حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه درآب‌های آزاد و اقیانوس‌ها افزایش می‌یابد که در این راستا شناور اقیانوس‌پیما به نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید