ووهان چین باز جهان را شگفت‌زده کرد

کدخبر: ۳۶۵۷۰۸
شهر وو هان که چند ماهی به عنوان مرکز شدت همه گیری کروناویروس و به تبع آن قرنطینه کامل شهر پیوسته در رسانه های جهان تکرار میشد، اخیراً با تصاویری متفاوت که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود، باز هم توجه ها را به خود جلب و نگاهها را خیره کرده است.
ووهان چین باز جهان را شگفت‌زده کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت رادیو بین المللی چین، تصاویر از مراکز دیدنی و تفریحی مانند هوانگ هه لوئو که بار دیگر میزبان گردشگران محلی و داخل کشور شده، همچنین تصاویری از مجموعه ورزشگاهی سرپوشیده وو هان که در اوج همه گیری به بیمارستان صحرایی تبدیل شده بود و اکنون با برچیده شدن بیمارستان صحرایی، بار دیگر به کاربرد اصلی خود بازگشته، موجب غرور و مباهات مردم چین شده است که در نظرات و پیامهایی ذیل عکسها منعکس میشود.

بازگشایی مرکز ورزشی شهر وو هان که در اوج همه گیی کرونا بیمارستان صحرایی شده بود 

از جمله کاربری نوشته: دولت چین به جان مردم اولویت میدهد. با تأمین امنیت جانی، امنیت اقتصاد هم تأمین میشود. همه این تصاویر زیبا نتیجه تلاشهای یک میلیارد و چهارصد میلیون جمعیت چین است. زنده باد!

کاربر دیگری نظر داده: مردم پایه هر کشوری هستند. با قوی بودن پایه و بنیاد، نیرومند بودن کشور حتمیست. من الان در شهر وو هان هستم. صمیمانه بگویم اینجا یک شهر قهرمان است.

و کاربری با اشاره به تفاوت برخورد دولت و ملت چین با روش برخورد سایر کشورها با مشکل همه گیری نوشته است: شاید برخی کشورهای غربی با معنای واقعی واژه فداکاری آشنا نیستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید