اولین سخنرانی عمومی ترامپ پس از ابتلا به کرونا/وعده ترامپ به آمریکایی ها + عکس

کدخبر: ۳۶۶۵۲۲
رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر مدعی شد که ویروس کرونا در حال ناپدید شده بوده و اجازه نخواهد داد که آمریکا سوسیالیستی شود.
اولین سخنرانی عمومی ترامپ پس از ابتلا به کرونا/وعده ترامپ به آمریکایی ها + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی عمومی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا در بالکن کاخ سفید حاضر شد و در جمع طرفدارانش به سخنرانی پرداخت.

وی در این سخنرانی دوباره از عبارت اتهام‌آمیز «ویروس چینی» استفاده کرده و گفت: «علم و دارو ویروس چینی (کرونا) را به یکباره و برای همه ریشه کن خواهد کرد. این ویروس در حال ناپدید شدن است».

ترامپ در ادامه سخنانش گفت که حال وی خوب بوده و نمی‌گذارد که آمریکا سوسیالیستی شود.

رئیس جمهور آمریکا «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری را نیز مورد حمله قرار داد و گفت: «جو بایدن خوابالو، به سیاه‌پوست‌ها و لاتین‌تبارهای آمریکایی خیانت کرد. اگر شما فکر می‌کنید که وی می‌تواند این کشور را اداره کند اشتباه می‌کنید».

13990719000973_Test_PhotoN

وی گفت که پیش از شیوع ویروس کرونا،‌ آمریکا در شرایط اقتصادی خوبی قرار داشت و این کشور بر کرونا فائق خواهد آمد و آمریکا به شرایط بهتر از قبل باز خواهد گشت.

ترامپ به طرفدارانش گفت که بسیار ضروری است در انتخابات شرکت کنند و هرگز اجازه نخواهد داد که کشور بار دیگر به دلیل ویروس کرونا تعطیل شود.

وی بار دیگر به احتمال تقلب در انتخابات اشاره کرد و گفت: «روند انتخابات با مشکل تقلب مواجه است و از حجم تقلب در صندوق‌های انتخابات شگفت زده خواهید شد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید