ادعای پسر ترامپ درباره فساد در اف بی آی

کدخبر: ۳۶۸۱۶۶
پسر ترامپ گفت در سطوح بالای سیاسی و اطلاعاتی آمریکا فسادی عمیق حاکم است و پدرش پس از پیروزی باید بالاترین سطوح اف بی آی را منحل کند.
ادعای پسر ترامپ درباره فساد در اف بی آی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان «دونالد ترامپ جونیور» پسر دونالد ترامپ، در گفتگو با فاکس نیوز گفت اگر پدرش در انتخابات به پیروزی برسد باید بالاترین سطوح اف بی آی را منحل کند.

مجری از پسر ترامپ سوال کرد: این فساد بهت آور است. می‌خواهم بدانم می‌خواهید در این باره چه کنید. امروز صبح با «تام فیتن» از دیده بان قضایی، گفتگو کردم. او گفت وزارت دادگستری و پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، بازیگران دولت پنهان، در حال حاضر مشغول فاش کردن اطلاعات محرمانه برای حفاظت از جو بایدن و لطمه زدن به رئیس جمهور ترامپ هستند. آن‌ها برای پیچیده و مبهم‌تر کردن اوضاع، در ان بی سی نیوز فاش کردند که اف بی آی مشغول تحقیق درباره ارتباط روس‌ها با لپ تاپ (هانتر بایدن، پسر جو بایدن) است. ما می‌دانیم که در رسانه‌های اجتماعی چه رخ داده است. در ضمن ما از این همه تقلب انتخاباتی خبر داریم. ما فهرستی از این مناطق در سراسر کشور داریم؛ در یک جا صد هزار رای و در جای دیگر ۵۰ هزار رای را به سطل زباله انداخته اند؛ در بروکلین، در اوهایو؛ این فهرست طولانی است. می‌خواهید در این باره چه کنید؟

دونالد ترامپ جونیور پاسخ داد: ما باید به مبارزه مان ادامه دهیم. ما فقط باید این را بدانیم که در حالی که دست و پایمان بسته است، داریم مبارزه می‌کنیم. می‌دانید که رسانه‌های بزرگ با ما نیستند؛ این ماجرا باعث می‌شود رسوایی واترگیت در برابرش ناچیز به نظر آید. به علاوه، دولت اوباما و بایدن عمداً برای پیشبرد تلاش برای انتشار اطلاعات گمراه کننده‌ای که می‌دانستند از آنچه دارایی سابق شوروی بوده جمع آوری شده است، با اف بی آی و سی آی‌ای در بالاترین سطوح همکاری کردند. این نفرت انگیز است... بنابراین وقتی می‌بینم اف بی آی مثل همیشه به بایدن کمک می‌کند و به طور معجزه آسایی اطلاعات گمراه کننده مطرح می‌شود، (مرا یاد) چوپان دروغگو (می اندازد). این نقشه‌ای است که آن‌ها کشیده اند و آن را پیاده می‌کنند.

پسر ترامپ در ادامه مدعی شد: آن‌ها از اذعان بر فساد مالی شان خودداری می‌کنند، و واقعیت این است که به نظر من، حتی اگر دونالد ترامپ پیروز شود، او باید بالاترین سطوح اف بی آی را منحل کند، او باید از شر این چیز‌ها خلاص شود، و مهم‌تر از همه، او باید کلاً فساد را ریشه کن کند. این اقدام دونالد ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات است، که فکر می‌کنم پیروز هم خواهد شد، چون آنچه شاهدش هستیم مشمئزکننده است و همان کاری است که کشور کمونیست چین انجام می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید