وضعیت محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

کدخبر: ۳۶۸۶۰۵
جانشین پلیس راه کشور محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور در تعطیلات پیش رو را تشریح کرد.
وضعیت محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ایوب شرافتی، درباره محدودیت های ترافیکی در محورهای کشور اظهارکرد: درباره محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت سفر تا این لحظه هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای تردد خودروهای سواری و منع سفر در جاده ها اعمال نشده است.

وی ادامه داد: البته در تعطیلات پیش رو هیچ تصمیمی برای ارائه تسهیلات تردد به خودروها در جاده های شمالی نخواهیم داشت و براین اساس هیچ یک از جاده های کشور به منظور سهولت تردد و تخلیه سریع بار ترافیک یک طرفه نخواهد شد.

جانشین پلیس راه کشور درباره محدودیت های اعمال شده برای موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه سنگین در تعطیلات پیش رو نیز گفت: یکسری محدودیت ها از چهارشنبه ۳۰ مهر ماه تا دوشنبه پنجم آبان ماه برای تردد موتور سیکلت ها و وسایل نقلیه سنگین اعمال شده که بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه پنجم آبان ماه در محورهای کرج - چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت های وضع شده برای وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز گفت: تردد کلیه تریلرها کماکان در محور هراز  ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه در محور هراز ممنوع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید