دستور رئیسی بر تعقیب سریع مسببان شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر

کدخبر: ۳۶۸۷۰۸
اقتصادنیوز : رئیس قوه قضاییه در تماس تلفنی با خانواده شهید «محمد محمدی» ضمن ابراز همدردی با این خانواده، به برخورد سریع و دقیق با قاتل و مسببان شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در تماس تلفنی با خانواده "محمد محمدی" با اشاره به نحوه شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این حادثه یک آزمون برای شهید بود که در آن سربلند بیرون آمد؛ زیرا در مقابله با منکر، ایستادگی کرد و این ایستادگی موجب شهادتش شد.

وی افزود: این حادثه یک آزمون نیز برای ماست که نگذاریم خون شهید پایمال شود. همکاران ما وظیفه دارند تعقیب مسببان این حادثه را با سرعت، دقت و در نظر گرفتن همه جوانب در دستور کار قرار داده و هم شما و هم مردم را در جریان این پیگیری قرار بدهند.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: فساد و منکر، ماندگار نیست و ماندگاری از آن حق است و انشاالله این شهید با سیدالشهدا علیه السلام، علمدار امر به معروف و نهی از منکر محشور شود.

شهید «محمد محمدی» از پاسداران بسیجی تهران بود که شامگاه یکشنبه حین امر به معروف و بر اثر جراحت ناشی از چاقوی اراذل و اوباش به شهادت رسید.

گفته می‌شود ۲ نفر از این اراذل در صحنه جرم دستگیر شده‌اند و چند نفر دیگر از جمله ضارب، متواری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید