الگوی ابتلا به کرونا چه تغییری کرده است؟

کدخبر: ۳۶۸۷۶۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در کل کشور و خصوصاً در استان قزوین روند ابتلا به کرونا بصورت خانوادگی شده و بسترهای خانوادگی افزایش یافته است.
الگوی ابتلا به کرونا چه تغییری کرده است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی اکبر کرمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مورد تغییر الگوی ابتلا کرونا اظهار داشت: در کل کشور و خصوصاً در استان قزوین روند ابتلا به کرونا بصورت خانوادگی شده و بسترهای خانوادگی نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان افزود: شیوع کرونا در شهر قزوین بیشتر از بقیه شهرها است و پس از آن شهرهای تاکستان و آبیک قرار دارند و در واقع وضعیت تمامی شهرهای استان قرمز است.

کرمی با بیان این که برای پذیرش بیماران کرونایی تمهیدات خوبی اندیشیده شده است گفت: بیمارستان رحیمیان و ولایت با ظرفیت کامل برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده‌اند و کادر درمان نیروی زمینی ارتش نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شده است.

وی با اشاره به این که تجهیزات جدیدی برای درمان بیماران کرونایی استان افزوده شده است عنوان کرد: 20 دستگاه ونتیلاتور از طرف وزارت بهداشت در اختیار استان قرار داده شده است و دو دستگاه اکسیژن ساز نیز به تجهیزات درمانی استان اضافه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید