وزیر دفاع قره‌باغ زخمی شد

کدخبر: ۳۶۹۶۳۳
خبرگزاری ارمن پرس ضمن اعلام خبر زخمی شدن وزیر دفاع اقلیم خودخوانده قره‌باغ در درگیری‌های امروز (سه‌شنبه) نوشت بلافاصله جایگزینی برای او تعیین شده است.
وزیر دفاع قره‌باغ زخمی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با تداوم درگیری‌های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ، خبرگزاری ارمن پرس از زخمی شدن وزیر دفاع اقلیم خودخوانده قره‌باغ در درگیری‌های امروز (سه‌شنبه) خبر داد و اعلام کرد که بلافاصله جایگزینی برای او تعیین شده است.

بنابر گزارش الحدث، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد ارمنستان ضمن بی اعتنایی به آتش بس جدید در شب و روز گذشته هم در محور‌های مختلف جبهه مواضع ارتش جمهوری آذربایجان و مناطق مسکونی نزدیک به تمامی خطوط جبهه را با استفاده از سلاح‌های مختلف زیر آتش گرفت.

در حالیکه هنوز ۲۴ ساعت از سومین توافق آتش بس میان باکو و ایروان  از زمان آغاز درگیری ها در اواخر سپتامبر نمی‌گذرد، الهام علی اف درباره پیامد‌های حضور نیرو‌های ارمنستان در اراضی تحت حاکمیت جمهوری آذربایجان هشدار داد. رئیس جمهور آذربایجان گفت در صورت تجاوز به حریم این کشور از جنگنده‌های اف-۱۶ ترکیه استفاده خواهد کرد.

وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد ارمنستان آتش بس جدید را تنها ۵ دقیقه بعد از آنکه وارد فاز اجرایی شد نقض کرد این درحالی است که ارمنستان چنین ادعای را رد کرد و از پایبندی خود به آتش بس گفت و اعلام کرد که این باکو بوده که نیرو‌های آن‌ها را بمباران و آتش بس را نقض کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید