اظهارنظر جدید ترامپ: در مسیر پیروزی قرار دارم!

کدخبر: ۳۶۹۷۰۰
رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (سه‌شنبه) با استناد به نتایج یک نظرسنجی در توییتر نوشت: نظرسنجی‌های واقعی اکنون نشان می‌دهند که من در حال پیروزی هستم!
اظهارنظر جدید ترامپ: در مسیر پیروزی قرار دارم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این پیام توییتری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به فیلمی از تجمع هواداران اوست که تاد استارنس، ستون‌نویس آمریکایی منتشر کرده است. استارنس نوشته است: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ترامپ در حال باخت است! اما تجمع‌ حامیان ترامپ بزرگترین گردهمایی را نشان می‌دهد که تاکنون بوده... آیا شما به نظرسنجی‌ها اعتماد دارید؟

ترامپ هم با بازانتشار این پست پاسخ داده است: نظرسنجی‌های واقعی اکنون نشان می‌دهند که من در حال پیروزی هستم! بزرگترین و هیجان‌انگیزترین گردهمایی‌هایی که تاکنون بوده است. طبق نظرسنجی راسموسن، ۵۳ درصد در سطح ملی.

چند روز مانده به انتخابات آمریکا، نظرسنجی روزانه موسسه "راسموسن" میزان محبوبیت ترامپ را ۵۲ درصد نشان می‌دهد.

بر اساس نتایج این مرکز نظرسنجی که آرایش همیشه در حمایت از رییس جمهوری آمریکا بوده، میزان رضایت از رئیس‌جمهوری آمریکا تنها برای یک روز در ماه گذشته در تاریخ ۱۸ سپتامبر به ۵۳ درصد رسیده بود؛ آماری که آخرین مورد تطبیق‌پذیر با آن برای آوریل ۲۰۱۹ است.

گزارش‌های راسموسن عموما آمار محبوبیت بالاتری برای ترامپ به نسبت دیگر نظرسنجی‌های مهم که نظرسنجی‌های خودشان را بر پایه روزانه انجام نمی‌دهند، دارد. نظرسنجی راسموسن از ۱۵۰۰ رای‌دهنده احتمالی و به صورت آنلاین انجام شد.  

ترامپ امروز همچنین در پیام توییتری دیگری مدعی شد: دقیقا بعد از دومین مناظره، ترندی در گوگل به وجود آمد مبنی بر اینکه "آیا من می‌توانم رای خودم را تغییر دهم؟" این بیانگر تغییر به سمت من است. پاسخ در اکثر ایالت‌ها "آری" است. بروید و این کار را انجام دهید. مهمترین انتخابات زندگی شماست! فقط هفت روز مانده است!

اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی عنوان می‌شوند که در آخرین هفته از کمپین‌های انتخاباتی آمریکا، نظرسنجی‌ جدید یاهو نیوز – یوگاو نشان می‌دهد جو بایدن بیشترین حد پیشتازی مقابل دونالد ترامپ را به دست آورده است. این فاصله ۱۲ درصدی، چهار برابر بزرگتر از پیشتازی ملی هیلاری کلینتون مقابل ترامپ در همین مقطع زمانی در ۲۰۱۶ است. نتایج نظرسنجی روز دوشنبه رویترز – ایپسوس هم از پیشتازی بایدن در تمام شش ایالت سرنوشت‌ساز خبر می‌دهد. با این حال، احتمال پیروزی ترامپ هم در انتخابات وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید