همسر نخست وزیر ارمنستان دست به اسلحه شد+ تصاویر

کدخبر: ۳۶۹۸۶۵
همسر ۴۲ ساله نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد من و ۱۳ زن دیگر تمرینات نظامی خود را آغاز کرده ایم و قرار است تا چند روز دیگر برای حمایت از کشورمان به مرز‌ها برویم.
همسر نخست وزیر ارمنستان دست به اسلحه شد+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، آنا هاکوبیان همسر نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به اتفاق شماری از زنان دیگر یک دوره آموزش نظامی را آغاز کردند.

 در حالی که درگیری‌های مسلحانه در قره باغ شدت گرفته است، آنا هاکوبیان همسر نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان روز سه شنبه به اتفاق شماری از زنان دیگر یک دوره آموزش نظامی را آغاز کردند.

همسر ۴۲ ساله نخست وزیر ارمنستان در فیسبوک اعلام کرد من و ۱۳ زن دیگر تمرینات نظامی خود را آغاز کرده ایم و قرار است تا چند روز دیگر برای حمایت از کشورمان به مرز‌ها برویم.

آنا هاکوبیان که سردبیر یک روزنامه است افزود: هرگز کشور یا عزت خود را به دشمن نخواهیم سپرد.  

از اوت گذشته این دومین دوره آموزش نظامی است که همسر نخست وزیر ارمنستان در آن شرکت می‌کند.

نخست وزیر ارمنستان هفته گذشته از نیرو‌های داوطلب برای مشارکت در جنگی که تا کنون یک هزار کشته بر جا گذاشته است، دعوت کرد.

پسر ۲۰ ساله نخست وزیر ارمنستان نیز اکتبر گذشته به عنوان نیروی داوطلب عازم مرز شد.

از بیست و هفتم سپتامبر درگیری‌های مسلحانه شدیدی در قره باغ آغاز شد. این منطقه محصور که تقریبا همه ساکنان آن را ارمنی‌ها تشکیل می‌دهند، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به جمهوری آذربایجان واگذار شد. پیش از این نیز در سال‌های ۱۹۹۰ منطقه قره باغ صحنه جنگی بود که سی هزار قربانی گرفت.

در هفته‌های اخیر نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان بخش‌هایی از قره باغ را که از سال‌های ۱۹۹۰ از کنترل باکو خارج شده بود، پس گرفتند. تلاش‌های جامعه بین المللی تا کنون برای برقراری آتش بس پایدار در قره باغ و حل و فصل مسالمت آمیز این مناقشه بی نتیجه مانده است.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید