تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف شهر تهران از امروز تمدید شد

کدخبر: ۳۷۰۳۶۸
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته ای صنوف پرتردد و ریسک‌پذیر در گروه‌های سه و چهار شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز ، ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف شهر تهران از امروز تمدید شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا و بر اساس اعلام پلیس تهران سرهنگ «نادر مرادی» با اشاره به برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج سوم آن، روز گذشته جلسه‌ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد تا به مدت یک هفته دیگر کلیه آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه‌ها، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی تعطیل شود.

وی افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شود نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تمدید تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف شهر تهران از امروز

معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه‌ای به روسای اتحادیه‌های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد : تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز، ۱۰ آبانماه تمدید شد.

«سرهنگ مرادی» اضافه کرد: فعالیت صنوف گروه‌های ۱ و ۲ که شامل اصناف ضروری و تامین‌کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان می‌باشد، همچنان مطابق گذشته بلامانع است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه‌ریزی‌ها از صنوف پرریسک بازدیدهای غیرمترقبه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید