تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان فروردین ۱۴۰۰

کدخبر: ۳۷۰۷۸۲
اقتصادنیوز :‌ مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی صندوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران به جز صندوق بیمه ایرانیان که تاریخ اعتبار دفترچه آنان در سامانه بازه زمانی ابتدای مهرماه به اتمام رسیده است تا پایان سال جاری امسال به اتمام رسیده است تا پایان فروردین ۱۴۰۰ معتبر شده است.
تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان فروردین ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،رضا عباسین اظهار کرد: تمامی صندوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران به جز صندوق بیمه ایرانیان که تاریخ اعتبار دفترچه آنان در سامانه بازه زمانی ابتدای مهرماه به اتمام رسیده است تا پایان سال جاری امسال به اتمام رسیده است تا پایان فروردین ۱۴۰۰ معتبر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: از آنجائیکه بیمه سلامت به عنوان یک پشتیبان حوزه درمان در کشور در امر مقابل بیماری ویروس کرونا به عنوان یک فعال عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع و ویروس کرونا و ضرورت کاهش بار مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان اعتبار دفترچه بیمه سلامت در صندوقهای کارکنان دولت، روستائیان  بیمه همگانی و سایر اقشار که تاریخ اعتبار دفاتر آنان  در بازه زمانی ابتدا مهرماه به اتمام رسیده باشد تمدید می‌شود و نیاز به مراجعه به شعب بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان را ندارند و  دفترچه هایی که دارای نسخه سفید هستند تا پایان فروردین ۱۴۰۰ می توانند به مراکز درمانی مراجعه و خدمات دریافت کنند.

وی گفت: بیمه شدگان عزیز در حال حاضر نیازی به تمدید اعتبار دفترچه آنها نیست و با توجه به فرایند تمدید دفترچه ها به صورت خودکار در مراکز درمانی در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید