ستاد انتخابات بایدن: ما پیروز هستیم

کدخبر: ۳۷۰۹۷۵
«جن اومالی دیلون» می‌گوید که از مسیر، نتیجه و زمان دست یابی به پیروزی در انتخابات اطمینان دارد.
ستاد انتخابات بایدن: ما پیروز هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این تازه ترین موضع‌گیری ستاد تبلیغات بایدن است که به طور پیوسته در پیام‌های خود اعلام می‌کند پیروز انتخابات تا امشب به وقت محلی آمریکا مشخص خواهد شد.

آن‌ها تاکید دارند که برای پیروزی در انتخابات نیازی به آرای ایالت فلوریدا و پنسیلوانیا برای کسب ۲۷۰ رای گزینشگران ندارند. اگر ایالت پنسیلوانیا پیروز نشوند، راه پیروزی را از مسیر ایالت‌های میشیگان و ویسکونسین در کنار ایالات‌های فلوریدا، کارولینای شمالی و یا آریزونا می بینند.

بدون پیروزی در هیچ‌کدام از دو ایالت فلوریدا و پنسیلوانیا، پیروزی بایدن از مسیر ایالت‌های میشیگان، ویسکونسین و آریزونا یا کارولینای شمالی محقق می‌شود.

بیش از ۱۰۲ میلیون نفر در روند رای گیری پیش از موعد، رای داده اند و هنوز تعداد کل آرا مشخص نشده است.

رئیس ستاد تبلیغات بایدن معتقد است پنسیلوانیا یکی از ایالت‌هایی است که آنها بسیار جلو هستند. او می‌گوید که بالغ بر ۳۲ میلیون پیامک ارسال کرده و آخر هفته گذشته به خانه ۱.۳ میلیون رای‌دهنده آمریکایی مراجعه کرده است. 

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش آغاز شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید