اف‌بی‌آی به تماس‌های مشکوک روز انتخابات در آمریکا ورود کرد

کدخبر: ۳۷۰۹۸۶
اف‌بی‌آی در حال بررسی تعداد زیادی تماس تلفنی اتوماتیک مرموز است که مردم را به ماندن در خانه در روز انتخابات تشویق می‌کند.
اف‌بی‌آی به تماس‌های مشکوک روز انتخابات در آمریکا ورود کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، یک مقام مسئول در وزارت امنیت داخلی به خبرگزاری رویترز گفته که اف‌بی‌آی در حال بررسی تعداد زیادی تماس تلفنی اتوماتیک مرموز است که مردم را به ماندن در خانه در روز انتخابات تشویق می‌کند.

رویترز همچنین گزارش داد که تماس‎های ناشناس تلفنی مبنی بر تشویق مردم به ماندن در خانه، در ایالت‌هایی مانند فلوریدا و آیووا که در انتخابات نقش مهمی ایفا می کنند، نیز گزارش شده است.

در همین حال، «لتیشا جیمز» دادستان کل نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش‌ها برای منع رای دهندگان از حق رای دادن، نگران کننده و اشتباه است و بدتر اینکه اقدامی غیر قانونی است و با آن تسامح نخواهد شد.

دادستان کل ایالت نیویورک تاکید کرد که « رأی دادن سنگ بنای دموکراسی ماست».

از سوی دیگر، دونالد ترامپ بعد از ظهر روز سه‌شنبه به وقت محلی در پیامی توئیتری خطاب به شهروندان آمریکایی اظهار داشت: از خانه بیرون بیایید و رأی بدهید! در دولت من، اقتصاد ما بیشترین نرخ رشد تاریخ خود را تجربه کرد. سال آینده ما فوق‌العاده‌ترین سال تاریخ آمریکا را از لحاظ اقتصادی خواهیم داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید