سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: قرار نیست عده‌ای برای خودشان کاندیدا تعیین کنند و بقیه تماشاچی باشند

کدخبر: ۳۷۱۲۹۹
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری باید همه احزاب اصولگرایی به میدان بیایند نه اینکه احیانا عده‌ای برای خودشان بپزند و سفره را آراسته سازند و مابقی تماشاچی باشند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: قرار نیست عده‌ای برای خودشان کاندیدا تعیین کنند و بقیه تماشاچی باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدکمال‌الدین سجادی، درباره وضعیت جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت نظر جهت انتخاب کاندیدای واحد انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ایده‌آل همه اصولگرایان و هدف این جریان رسیدن به یک کاندیدای واحد است، نه اینکه با پنج یا شش کاندیدای ریاست جمهوری طرف باشیم.

وی با یادآوری تجربه ائتلاف اصولگرایان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همان سازوکاری که در انتخابات ریاست جمهوری وجود داشت را به احتمال زیاد در این دوره تکرار می‌کنیم، چرا که تجربه خوبی بود و آرای اصولگرایان را در یک سبد ۱۶ میلیونی تجمیع کرد، در حالی که در انتخابات ۹۲ شاهد تعدد کاندیداهای اصولگرا و پخش‌شدن آرا بودیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: اصولگرایان نیز همه متفق القول هستند که این سازوکار تکرار شود اما تحت یک شرایط جدید که امر بازپروری و توسعه این سازوکار هم در نظر داشته باشیم و نواقص گذشته را رفع کنیم.

سجادی ادامه داد: از جمله سازوکارهای تازه‌ای که در این زمینه در حال تعبیه است، مشارکت فعال همه احزاب سیاسی اصولگرا در جریان انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری این جریان است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با یادآوری اینکه حتی در انتخابات مجلس یازدهم نظر همه احزاب اصولگرا تامین نشد، تصریح کرد: در آن انتخابات و سازوکاری که برایش شکل گرفت به گونه‌ای عمل شد که در نهایت نظر همه احزاب اصولگرا تامین نشد ولی این گروه‌ها برای حفظ وحدت و یکپارچگی با نظر آن شورا همراهی کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اما در این دوره می‌خواهیم که همه احزاب و تشکل‌های اصولگرایی به میدان بیایند، نظرات خود را مطرح کنند و کار انتخاب کاندیدا با مشارکت همه این گروه‌ها انجام شود، نه اینکه احیانا عده‌ای برای خودشان بپزند و سفره را آراسته سازند و مابقی تماشاچی باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید