افشای کمک‌های نظامی و مستشاری فرانسه به عراق

کدخبر: ۳۷۱۹۰۹
جنایت آنجایی است که تلویزیون دولتی فرانسه این خبر را می‌دهد، می‌گوید: تحویل این هواپیماها به خاطر کمک به رژیم صدام و جلوگیری از سقوط آن و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی در منطقه است، نگاه کنید نکته را!
افشای کمک‌های نظامی و مستشاری فرانسه به عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اعلام کرد، طی روزهای گذشته در فرانسه به بهانه آزادی بیان در نشریه‌ای فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) اهانت شد و حتی از سوی برخی سیاستمداران این کشور مورد حمایت قرار گرفت درحالی‌که به فرموده رهبر انقلاب، سیاست‌های عمیقاً ضد اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هرچند یک‌بار بُروز می‌یابد.

این حرکت دولت فرانسه بر ضد اسلام و انقلاب اسلامی سابقه‌ای دیرینه دارد و حتی در دوران دفاع مقدس هم نمود پیداکرده است چرا که فرانسوی‌ها در جنگ عراق علیه ایران به جانب‌داری از صدام و حزب بعث پرداختند و علاوه بر ارسال تجهیزات پیشرفته نظامی خود به این کشور، مستشار نظامی هم برای آموزش و کمک به نیروهای بعثی فرستاده‌اند.

در ادامه، صوت سخنرانی شهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در اردوگاه قلاجه در حین آماده‌سازی برای عملیات والفجر ۴ و همزمان با عید سعید قربان در تاریخ ۱۳۶۲/۶/۲۷ برای اولین بار منتشر شده است. این شهید والامقام در بخش‌هایی از صحبت‌های خود در خصوص خوش‌خدمتی دولت فرانسه به عراق در جنگ با ایران پرده برداشته است. متن این سخنرانی بدین شرح است:

فرانسه نابکار که یک روز انگلیس حلقه‌به‌گوش آمریکا بوده حالا فرانسه شده، نمی‌گفت من دست دارم در عراق؛ ولی از میراژهایش خبر داشتید که به هیچ خلبانی در تاریخ که صد ساعت تجربه پرواز داشته باشد میراژ نداده بود به صدام داد؟. موشک اگزوست به کمتر کشوری داده بود، داد که کشتی‌های ما را از بندر فاو در خارک بزنند.

هی هم شعار سیاسی می‌ده و جنایت آنجایی است که تلویزیون دولتی فرانسه این خبر را می‌دهد، می‌گوید: تحویل این هواپیماها به خاطر کمک به رژیم صدام و جلوگیری از سقوط آن و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی در منطقه است، نگاه کنید نکته را! بعد هم با کمال ذلت و پستی عنوان می‌کند هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ نفر مستشار فرانسوی در عراق و در ارتش عراق کمک می‌کنند در جنگ با ایران.

ما یک مدت باورمان نشد گفتیم فرانسه دیگه کِی مستشار فرستاده؟! خود رادیوهایشان هم اعلام می‌کنند و خود رادیوی دولتی فرانسه بر اثر فشار مردم فرانسه این را عنوان کردند: شش‌صد مستشار فرانسوی در ارتش عراق! کی دارد رژیم صدام را می‌چرخاند؟ کی خط نظامی به ارتش عراق می‌دهد؟ فقط و فقط استعمار و لا غیر!
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید