آسمان کدام شهرها فردا ابری و بارانی می‌شود؟

کدخبر: ۳۷۲۱۵۱
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: فردا (۲۰ آبان) بارش‌ها به مناطقی از مرکز کشور نیز کشیده خواهد شد.
آسمان کدام شهرها فردا ابری و بارانی می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۱۹ آبان) در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت ادامه دارد، اظهار کرد: فردا (۲۰ آبان) بارش در نیمه غربی کشور، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی روز چهارشنبه (۲۱ آبان) بارش باران در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (۲۲ آبان) بارش به‌تدریج در نیمه شمالی کشور کاهش می‌یابد، تصریح کرد: طی روز جمعه (۲۳ آبان) نیز رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در جنوب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، جنوب یزد، شمال و شرق فارس رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۰ آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۱ آبان) نیز نیمه ابری همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید