چند کارخانه به چرخه تولید بازگشتند

کدخبر: ۳۷۲۷۷۰
اقتصادنیوز: رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به بازگشت هزار و ۲۰۰ کارخانه در سراسر کشور به چرخه تولید گفت: دستگاه قضایی در جهت رفع موانع تولید از هیچ کمکی به تولید کنندگان دریغ نخواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، عبداللهی رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بعدازظهر امروز در طی برگزاری دوره آموزشی حفاظت که در راستای اجرای دستور العمل آموزشی و به‌منظور افزایش آگاهی‌های حفاظتی و حفاظت از اسناد و مدارک موجود در شعب در دادگستری مازندران برگزار شد، بر توجه بیشتر به حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

وی گفت: ایجاد ساز و کارهای لازم در ارایه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایت‌مندی مراجعان دستگاه قضایی از برنامه‌های تحولی قوه قضائیه است که باید قضات و کارکنان نسبت به اجرایی و عملی کردن آن بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام عبداللهی همچنین توجه به مستندات، صدور آرای متقن و همراه با دقت را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: بی‌توجهی به قانون، مستندات و ادله و صدور آرای غیرمتقن موجب طولانی شدن زمان دادرسی و نارضایتی مردم می‌شود و قضات باید با دقت بیشتر و در نهایت استفاده بهینه از زمان به کاهش زمان دادرسی و در نتیجه ارائه خدمات قضایی مطلوب به مردم کمک کنند.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه همچنین با اشاره به بازگشت هزار و ۲۰۰ کارخانه در سراسر کشور به چرخه تولید اظهار کرد: درسالی که به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است با تلاش و همت دستگاه قضایی و در راستای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری و کمک به تولید ، با صدور آرای مناسب،این کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشتند و باید اعلام کنیم دستگاه قضایی در جهت رفع موانع تولید از هیچ کمکی به تولید کنندگان دریغ نخواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید