اردوغان:

هر که کشور ما را اذیت کند سرنوشت دردناکی خواهدداشت

کدخبر: ۳۷۲۹۳۱
اقتصادنیوز؛ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر آمادگی بالای نیروهای کماندوی ارتش این کشور، دشمنان آنکارا به «سرنوشتی دردناک» وعده داد.
 هر که کشور ما را اذیت کند سرنوشت دردناکی خواهدداشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز (جمعه) دشمنان این کشور با «سرنوشتی دردناک» وعده داد و بر آمادکی و توان بالای نیروهای کماندوی ارتش ترکیه تاکید کرد.

 

او در سخنرانی  خود در فرماندهی تیپ ۱۰۵ توپخانه ارتش ترکیه در منطقه چورلو در استان تکر داغ افزود: پرچم هیچ یک از یگان های ارتش ترکیه هرگز فرود نخواهد آمد مگر اینکه آخرین سرباز آن کشته شده باشد.

اردوغان تاکید کرد: هر فردی بخواهد به کشور و پرچم ما حمله و ما را اذیت کند باید بداند که سرنوشتی دردناک به دست نیروهای ما در انتظار او خواهد بود.

او دیروز (پنج‌شنبه) نیز از سیستم شنود بسیار قوی که در امواج اختلال ایجاد می کند و به زودی می توانند از آن استفاده کنند و قدرت بالایی در جنگ الکترونیک به آنها می‌دهد و آزمایش های موفقیت آمیز پرتاب ماهواره که کاربرد محلی دارد و با امکانات ملی ساخته شده، خبر داد.

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که در سال میلادی جاری ۶۲ پروژه دفاعی در این کشور اجرا شده است و آنکارا دارای ۷ شرکت دفاعی است که در زمره صد شرکت برتر جهان هستند که ۵ مورد آن در پنج سال گذشته به این لیست اضافه شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید