رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با سفیر کویت در بغداد

کدخبر: ۳۷۳۵۷۴
مشاور امنیت ملی عراق در دفترش امروز میزبان سالم الزمانان سفیر کویت در بغداد بود و در جریان این دیدار، روابط عراق و کویت و راههای تقویت روابط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با سفیر کویت در بغداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بغداد الیوم اعلام کرد، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز دوشنبه با سفیر کویت در بغداد دیدار و گفتگو کرد.

دفتر رسانه ای مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در دفترش امروز میزبان سالم الزمانان سفیر کویت در عراق بود و در جریان این دیدار، روابط عراق و کویت و راههای تقویت روابط برادرانه میان دو کشور به گونه ای که به نفع منافع دو کشور و دو ملت برادر باشد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: سفیر کویت در بغداد در این دیدار اعلام کرده که هدفش از این دیدار هماهنگی با بغداد در زمینه آماده سازی کمیته مشترک عراق و کویت در سایه سیاست روی آوردن عراق به پیرامون منطقه ای و بین المللی اش است.

سفیر کویت در بغداد تاکید کرد که روابط با عراق روابطی تاریخی است که باید توسعه یابد.

از سوی دیگر الاعرجی هم اعلام کرد: عراق نمی تواند از محیط عربی پیرامون خود چشم پوشی و آنرا ترک کند و روابط کویت و عراق برادرانه و تاریخی است و همه اختلافات با گفتگو و پیوند برادری سازنده، حل و فصل می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید