تعطیلی دو هفته‌ای مدارس تهران

کدخبر: ۳۷۴۰۳۸
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی پایتخت گفت: تمامی مدارس اعم از کادر اجرایی و آموزشی در دو هفته آینده تعطیل هستند و آموزش دانش‌آموزان و کنترل و نظارت بر آنها از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.
تعطیلی دو هفته‌ای مدارس تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «مسعود ثقفی» روز چهارشنبه در پیامی تصویری اظهارداشت: براین اساس در این مدت، به هیچ عنوان ضرورتی به حضور کادر اجرایی، اداری و آموزشی در مدرسه وجود ندارد.

وی گفت: مدیر و معاونان هم نیاز نیست که در مدرسه حضور داشته باشند، صرفا سرایدار مدرسه و احیانا اگر فردی برای کارهای فنی قرار است در مدرسه حضور داشته باشد، مجاز است و سایرین تعطیل هستند.

«ثقفی» افزود: همان طوری که معلمان از طریق فضای مجازی، آموزش دانش‌آموزان را پیگیری می‌کنند، مدیران مدارس هم لازم است از این طریق، نظارت‌ها و کنترل خود را بر فرایند آموزش داشته باشند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: تمامی مدارس در دو هفته آینده تعطیل است و آموزش‌ها و نظارت‌ها از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، بیش از یک میلیون دانش‌آموز در بیش از چهار هزار مدرسه تهران تحصیل می‌کنند و مجموع دانش‌آموزان کل استان تهران به حضور ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

با توجه به ایپدمی بیماری کرونا در استان تهران، براساس ابلاغی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی بیماری کرونا، آموزش دانش‌آموزان در مدارس این استان و شهر تهران از ۱۲ مهرماه تاکنون تعطیل است و از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

همچنین با افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از شیوع کرونا بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه (اول آذرماه) ۱۵۰ شهر که عمدتا مراکز استان‌ها و کلانشهرهایی مانند تهران هستند به مدت دو هفته تعطیل خواهند شد و قرار است محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد شهر به شهر، تعطیلی مشاغل غیرضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات اعمال شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید