پیام نتانیاهو به بایدن درباره برجام و ایران

کدخبر: ۳۷۴۸۳۸
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ارسال پیامی به «جو بایدن» ، از وی خواست تا در صورت راه یابی به کاخ سفید به برجام بازنگردد.
پیام نتانیاهو به بایدن درباره برجام و ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیایمی خطاب به «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: نباید هیچ بازگشتی به برجام که دونالد ترامپ از آن خارج شده انجام شود.

بنابر گزارش رویترز، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام خطاب به بایدن گفت: ما باید سیاست سازش‌ناپذیری را حفظ کنیم تا مطمئن شویم که ایران سلاح هسته‌ای توسعه نمی‌دهد.

نتانیاهو در مراسم یادبود «بن گوریون» اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به توافق هسته‌ای پیشین [با ایران] بازنگردید. ما باید سیاست سازش‌ناپذیری را حفظ کنیم تا مطمئن شویم که ایران سلاح هسته‌ای توسعه نمی‌دهد.

نتانیاهو افزود: هر کس تلاش کند برای ما خطری ایجاد کند یا ما را به نابودی تهدید کند و یا به هر طریقی به ما حمله کند، مانند اتفاقی که دیروز در نوا غزه روی داد، با پاسخ قاطع ما روبه‌رو خواهد شد. ما به ایران و شاخه‌هایش اجازه نمی‌دهیم که علیه ما اقدام کنند.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در ادامه مدعی شد: به لطف ایستادگی قاطع ما در برابر تبدیل شدن ایران به کشوری هسته‌ای و مخالفت با توافق هسته‌ای، کشورهای عربی بسیاری رویکردشان را از اساس در برابر اسرائیل تغییر دادند.

وی در ادامه ادعاهای واهی خود تکرار کرد و گفت: فرصت‌هایی نیز وجود دارد. به تحول عظیمی که با توسعه قدرت و اقتصاد و مخالفت با توافق با ایران در منطقه پیرامون خود ایجاد کرده ایم، نگاه کنید. کشورهای عربی مثل امارات و بحرین روابط خود را با اسرائیل عادی کردند. رهبران این کشورها شجاع و پیشگام هستند.

نتانیاهو افزود: اگر همچنان به تقویت قدرت و روابط خود با کشورهای عربی ادامه دهیم، کشورهای عربی دیگری را خواهیم دید که به دایره صلح می‌پپوندند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید