واکنش سردار سلامی به زمزمه های احتمال حمله نظامی آمریکا با ایران

کدخبر: ۳۷۵۲۷۸
سرلشکر سلامی گفت: ما تا آخر ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.
واکنش سردار سلامی به زمزمه های احتمال حمله نظامی آمریکا با ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما همه در کنار و در میان مردم هستیم و به امر رهبرمان بدون منت به آن‌ها خدمت می‌کنیم و این رسم و مرام بسیجی‌هاست.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شرف، کرامت، جوانمردی، غیرت، ایثار، محبت و جمال بسیج امروز ماست. هم جلال الهی دارند و در مقابل دشمن شوکت الهی دارند، در مقابل مستکبران عظمت الهی دارند. در مقابل ستمکاران، قلب‌هایشان به ذکر الهی آرام است.

سلامی تصریح کرد: آن‌ها از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند. زینت‌یافته به پاکی و طهارتند، اهل ایثارند و این رخساره معنوی بسیج ماست. دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند ناامید و مایوس است و (اعراض) کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده و این‌ها واقعیت است. دشمن روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ماست که در جریان است.

سلامی تاکید کرد: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است که امروز می‌بینیم غروب را تجربه می‌کند و خورشید درخشان انقلاب ما در مرکز آسمان افتخار این ملت ایستاده است و نورافشانی می‌کند.

وی افزود: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قرار گرفتن در این طریق درخشان و نورانی بر بسیجیان مبارک باد. به اذن خدای متعال سربلند باشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید