وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی:

حماس موشک کروز در اختیار دارد

کدخبر: ۳۷۵۶۵۷
رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‌ موشک کروز در اختیار دارد.
حماس موشک کروز در اختیار دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را به پنهان کردن حقیقت متهم کرد.

پایگاه خبری «سما» به نقل از کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که لیبرمن با زیرپاگذاشتن قانون موسوم به «نظارت نظامی» برای اولین بار فاش کرده است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین موشک کروز در اختیار دارد.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که حماس بمب خوشه‌ای نیز در اختیار دارد.

او پس از این افشاگری در جلسه کنست تأکید کرد که نتانیاهو و گانتز به‌خوبی از این موضوع آگاه هستند؛ اما آن را با مجموع قوانین موسوم به «نظارت نظامی» که بر رسانه‌ها تحمیل کرده‌اند، پنهان می‌کنند.

او در ادامه همچنین گفت: «آنچه در جنوب رخ می‌دهد، دست کشیدن واضح صریح از زندگی ساکنان [شهرک‌‌های] اطراف غزه است».

این اظهارات در حالی است که روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در نیمه ماه گذشته در یادداشتی هشدار داده بود رژیم صهیونیستی این توانایی را ندارد در جنگ‌هایی که در چند جبهه جریان دارد و در آن هزاران موشک و راکت به عمق فلسطین اشغالی شلیک می‌شود، پاسخگویی مناسب را داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید