درخواست سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان در پی ترور شهید فخری‌زاده

کدخبر: ۳۷۵۹۱۵
سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان در پی ترور شهید محسن فخری زاده، خویشتنداری طرف‌ها برای پرهیز از تشدید هرگونه تنش که می‌تواند گفت‌وگوها درخصوص برنامه هسته ای ایران را تضعیف کند، را خواستار شد.
درخواست سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان در پی ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز اعلام کرد، سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان روز شنبه (امروز) پس از ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی تصریح کرد: چند هفته پیش از روی کار آمدن دولت جدید آمریکا بسیار حائز اهمیت است که فضای گفت وگو با ایران حفظ شود تا بحث ها درباره برنامه هسته ای این کشور بتواند از طریق مذاکره حل وفصل شود.

وی در ادامه افزود: بنابراین ما از تمام   طرف ها می خواهیم که از هر اقدامی که می تواند به تشدید وضعیت کنونی منجر شود، پرهیز کنند.

وزیر خارجه کشورمان پیشتر در توییتی با اشاره به ترور دانشمند کشورمان در دماوند  گفت : تروریست‌ها یک دانشمند برجسته ایران را ترور ‌کردند. این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ‌طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: ایران جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی‌خواند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید