کلاهبرداری حامیان ترامپ!

کدخبر: ۳۷۶۰۷۵
یکی از طرفداران دونالد ترامپ که 2.5 میلیون دلار برای پیگرد قانونی ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کمک کرده بود، خواستار بازگرداندن پولش شده است.
کلاهبرداری حامیان ترامپ!

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران،  یکی از طرفداران دونالد ترامپ که 2.5 میلیون دلار برای پیگرد قانونی ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کمک کرده بود، پس از وقوع آنچه نتایج «ناامیدکننده» خوانده، خواستار بازگرداندن پولش شده است.

بنابر گزارش گاردین، «فردریک اشلمن» یک تاجر اهل «کارولینای شمالی» گفت که وی پولش را به یک گروه طرفدار ترامپ در تگزاس (True Vote) داده که به او قول داده اند در هفت ایالت اصلی، موارد مربوط به تقلب در انتخابات 2020 را پیگیری حقوقی و قضایی کنند.

اما طبق دادخواست اشلمن که این هفته در هوستون مطرح کرد و اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، این گروه طرفدار ترامپ اقدامات قانونی برای پیگیری این موضوع را رها کرد و تلفن های او را هم بی پاسخ گذاشت.

او گفت که «به طور منظم و مکرر» خواستار پیگری ماجراست اما «درخواست های او به طور مداوم با پاسخ های مبهم، و وعده های پوچ مواجه شده است.»

به نظر می رسد شکست تلاش های True Vote برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات، همراستا با شکست های شخص رئیس جمهور باشد زیرا تیم وی از زمان انتخابات 3 نوامبر 38 مورد شکایت به دادگاه ها مطرح کرده که همگی با ناکامی روبرو شده اند.

این گروه به تماس های بلومبرگ و گاردین برای پاسخگویی در این رابطه پاسخ نداد؛ اما در بیانیه ای که در وب سایت خود قرار داد، به دنبال مقصر جلوه دادن نیروهای بیرونی در شکست تلاش های خود است.

در تازه ترین مورد، یک دادگاه فدرال آمریکا شکایت گروه حقوقی دونالد ترامپ در خصوص نتیجه انتخابات در ایالت پنسیلوانیا را با قاطعیت رد کرده است.

گروه قضاوت این دادگاه که سه قاضی عضو دارد، گفته است این شکایت اساسی ندارد و وکلای ترامپ ادعای خاصی را که قابل بررسی باشد و یا مدارک و شواهد مربوط به آن را به دادگاه ارائه نکرده ‌اند.

حکم این دادگاه شکستی بزرگ دیگری برای دونالد ترامپ است که تلاش می‌ کند نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر این کشور را تغییر دهند.

ترامپ پنجشنبه گذشته گفته بود که اگر مجمع گزینندگان پیروزی «جو بایدن» کاندیدی دموکرات ها را تایید کند، از کاخ سفید خواهد رفت.

پیشتر ترامپ در یک پیام توییتری  نوشته بود:« من امروز بعد از آرزوی روز شکرگذاری خوب برای ارتشیان، یک کنفرانس مطبوعاتی طولانی برگزار کردم و یک بار دیگر درک کردم که رسانه های خبری متقلب اقدامات خود را هماهنگ می کنند تا پیام واقعی چنین کنفرانسی هرگز ظاهر نشود. توجه اصلی من در کنفرانس مطبوعاتی معطوف این بود که انتخابات 2020 صحنه سازی شده بود و من برنده (این انتخابات) هستم».

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد اما نتایج نهایی آنها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. طبق گزارش رسانه های آمریکایی، بایدن کاندیدای حزب دموکرات به اندازه کافی آرا الکترال را برای پیروزی به دست آورده است. پیش از این بسیاری از رهبران جهان پیروزی در انتخابات را به وی تبریک گفته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید