برآورده شدن یکی از آرزوهای دولت از زبان دولت

کدخبر: ۳۷۶۳۷۹
رییس جمهور روحانی در مراسم بهره برداری از سامانه های جامع تجارت، تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش و سامانه های مرتبط با وزارت امور اقتصادی و دارایی، گفت: «افتتاح این سامانه ها گامی ارزنده در مسیر جلوگیری از سوء استفاده ها و شفاف شدن کامل فعالیت های اقتصادی است».
برآورده شدن یکی از آرزوهای دولت از زبان دولت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از سامانه های جامع تجارت، تاییدیه مدارک تحصیلی آموزش و پرورش و سامانه های مرتبط با وزارت امور اقتصادی و دارایی، افتتاح این سامانه ها را گامی ارزنده در مسیر جلوگیری از سوء استفاده ها و شفاف شدن کامل فعالیت های اقتصادی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در هجدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک) و بهره برداری از این سامانه ها اظهارداشت: بهره برداری از این سامانه جزو آرزوهای مهم دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری بود و می تواند کار را برای مبارزه با قاچاق تسهیل و جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیرد.

رئیس جمهور با برشمردن اهمیت ویژه این سامانه ها بویژه سامانه جامع تجارت و ارائه خدمات به تجار با پنجره ای واحد، گفت: 70 درصد این سامانه جامع قابل دسترسی است و 30 درصد که مربوط به سامانه انبارهای دولتی، گمرکات و بنادر است تصمیم گرفته شد که همه اقدامات لازم برای اتصال این انبارها 11 بهمن 99  انجام و سامانه به طور کامل تکمیل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید