دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی

کدخبر: ۳۷۶۴۰۷
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دستور فوری وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی خبر داد.
دستور وزیر بهداشت برای تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس: زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از دستور فوری وزیر بهداشت برای بررسی تشکیل کارگروه طب ستی ایرانی خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده و طی مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم، آقای نمکی وزیر بهداشت با قید فوریت دستور بررسی تشکیل کارگروه طب سنتی ایرانی را صادر کرد.

وی افزود:‌ امیدواریم با تشکیل این کارگروه و ادامه این روند نقطه عطفی در راستای حضور عملیاتی پزشکان و دانشمندان در این حوزه برای پیشگیری و درمان ویروس منحوس ویروس کرونا باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: قطعا تلاش علمی برای زنده نگه داشتن خون دانشمندان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: این کارگروه قرار است پژوهش‌های مختلفی در حوزه داروهای گیاهی و طب سنتی و همچنین مشاوره‌های طب سنتی در کنار متخصصان دیگر داشته باشد و اجرایی شود که فقط در حد تصمیم و کمیته علمی بدون عمل باقی نماند.

شیخی خاطرنشان کرد: بسته به بررسی‌هایی که در وزارتخانه در معاونت بهداشتی و دفتر طب ایرانی تصمیمات نهایی می‌شود، به صورت عملیاتی در پیگیری و درمان  بیماری کرونا ورود خواهیم کرد.

سعید نمکی وزیر بهداشت در پی نامه درخواست معاونت حقوقی مجلس برای تشکیل کارگروهطب سنتی ایرانی با قید فوریت دستور داد:

سرکار خانم دکتر حسینی یکتا

با سلام،

لطفاً‌ بررسی و با ایشان طبق هماهنگی پیگیری فرمایید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید