کدام کارمندان از 15 آذر سر کار می روند

کدخبر: ۳۷۶۹۳۴
اقتصادنیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان، بنا به تشخیص، می‌توانند تعداد کارکنان خود را از یک‌سوم نیز کاهش داده و به کمترین تعداد ممکن برسانند.
کدام کارمندان از 15 آذر سر کار می روند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس از تبریز، علیار راستگو با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات در شهرهای با وضعیت قرمز، اظهار داشت: نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، کاهش کارکنان ادارات به کمترین تعداد است که این موضوع از سوی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، مقرر شد به مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان اختیار داده شود بنا به تشخیص، نیروهای خود را از یک‌سوم نیز کاهش داده و به حداقل ممکن برسانند.

راستگو اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و ضروری همچنان طبق مصوبه پیشین ستاد استانی، حداکثر با یک‌دوم کارکنان با تشخیص بالاترین مقام مسئول ایفای وظیفه خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در طول محدودیت‌های کرونایی، خدمات خود را متوقف نخواهند کرد، به مردم استان توصیه کرد در صورتی که کار ضروری ندارند، از مراجعه به ادارات خودداری و کارهای اداری خود را به بعد از تعطیلی ادارات موکول کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید