شغلی پردرآمد مناسب افراد خجالتی

کدخبر: ۳۷۷۱۳۸
اقتصادنیوز:افراد خجالتی و درونگرا به دلیل عدم حضور در اجتماع به سختی شغل پیدا می کنند اما برای این افراد مشاغل پردرآمدی وجود دارد که می توانند با آن ها به موفقیت برسند.
شغلی پردرآمد مناسب افراد خجالتی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،افراد درونگرا و برونگرا در انواع مختلف شغل ها متفاوت عمل می کنند و شخصیت آن ها کاملا با یکدیگر متفاوت است و بسیاری از افراد درونگرا سعی دارند فقط شغل هایی را پیدا کنند که در آن مهارت صد در صدی دارند ، مثلا این افراد بیشتر تمایل دارند شغل هایی را پیدا کنند که اجازه استقلال را در آن را داشته باشند زیرا معمولا از خجالتی بودن رنج می برند . حال در این قسمت  به شما معرفی می کنیم که کاملا مناسب افراد خجالتی می باشد که تمایل به نشان دادن احساسات و حالات خود در اجتماع ندارند.

1. مدیر حسابداری

این افراد معمولا کارهایی مثل تجزیه تحلیل کردن اطلاعات ، انجام گزارشات اقتصادی و کارهای امنیتی حساب رسی را انجام می دهند ، مدیران حسابداری همچنین روی کار بقیه پرسنل نظارت دارند.

2. زیست شناسان مولکولی و سلولی

افرادی که در رشته ی زیست شناسان مولکولی و سلولی تحصیل کرده اند در رابطه با ماهیت و کاربرد مناطق سطح زمین مطالعه می کنند و پدیده های فرهنگی و تعاملات فیزیکی را شرح می دهند.

3. طراحی فضای سبز

این افراد نیازی به تعامل با انسان های دیگر ندارند و تنها کافی است که هوش و خلاقیت این کار را داشته باشند تا بتوانند در موقعیت مناسب از آن استفاده کنند.

4. طراحان و معماران دریایی

دریا هم برای افراد خجالتی شغل خاصی دارد ؛ معماران دریایی در زمینه ی طراحی، ساخت و ساز و تعمیر شناورهای آبی و سازه های شناور مانند زیردریایی ها، کشتی ها، بارج ها،سلاح های اژدر و شناوه ها را فعالیت می کنند.

5. رفتار درمانی

این افراد با بیمارانی کار می کنند که دچار بیماری های ذهنی و اختلالات مثل افسردگی ، اضطراب، اختلالات خوردن و اعتیاد هستند. رفتار درمان ها با چالش ها و سختی های بیماران درگیر هستند و رفتار آن ها را در طول زمان دچار تغییر و تحول می کنند.

 6. مهندسان پیل سوختی

شغلی با عنوان پیچیده برای افراد خجالتی که در برقراری ارتباط با دیگران مهارت کمتری دارند ؛ مهندسان پیل سوختی اجزا یا سیستم های پیل سوختی را با هدف حمل و نقل و یا کابردهای ایستا یا قابل حمل طراحی، ارزیابی، تعدیل و ایجاد می کنند.

7. مدیر محتوا

سازمان های زیادی هستند که برای ادامه کار خود نیاز به فردی دارند که بتواند استراتژی و محتوای خوبی را برای کار بسازد و این افراد معمولا محتواهای خاصی را در مورد شغل های به خصوص چاپ می کنند و کار آن ها نیاز به برونگرا بودن و سر و کله زدن با کسی ندارد.

8. اقتصاددان ها

افرادی که نیاز خاصی به داشتن مهارت در برقراری ارتباط با دیگران ندارند اقتصاددان ها هستند که در شغل خود گزارشات آماده می کنند، یا طرح هایی ایجاد می کنند تا مشکلات اقتصادی مربوط به تولید و توزیع کالاها و خدمات یا سیاست های پولی یا مالی را توضیح دهند.

9. سرآشپز

مثلا این افراد می توانند مدیریت آشپزخانه رستوران ، نظارت روی غذا ها آموزش به افراد برای آشپزی را انجام دهند و همچنین کارهایی مثل طراحی منوی مناسب و یا برنامه ریزی برای بودجه غذایی رستوران در دست این افراد است.

10. مدیران سیستم های شبکه و کامپیوتر

امروزه اکثر شما با صاحبان این گونه مشاغل آشنایی دارید چراکه ارتباط با فضای مجازی و نیاز به استفاده از اینترنت شما را با آنها مرتبط کرده است . گفتنی است کار اصلی این افراد نصب و پشتیبانی سیستم های شبکه و کامپیوتر، شبکه محلی، شبکه گسترده و سیستم های اینترنتی و یا بخشی از سیستم شبکه سازمان ها می باشد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید