اولویت‌های مهم نیروی زمینی ارتش به روایت امیر حیدری

کدخبر: ۳۷۷۲۹۹
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش همواره سه اصل را در اولویت و سرلوحه خدمتی خود قرار داده است که شامل ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری است.
اولویت‌های مهم نیروی زمینی ارتش به روایت امیر حیدری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی ارتش اعلام کرد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به خصوصیات اخلاقی امیر سرتیپ جهانشاهی گفت: در مدت چهار سال خدمت صادقانه، خالصانه و تاثیرگذار خود در سمت معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش برای تمامی کارکنان این نیرو الگوی تلاش و پشتکار بود و این آرامش خاطر و برنامه منسجمی را که در سطح نزاجا شاهد هستیم، مدیون امیر جهانشاهی هستیم.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش همواره سه اصل را در اولویت و سرلوحه خدمتی خود قرار داده است که شامل ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری است. امیر جهانشاهی برای بنده در این سه اصل همواره الگو بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، از خصوصیات بارز دیگر امیر سرتیپ جهانشاهی را صداقت، امانت داری و بیان فصیح و صریح دانست و عنوان کرد: امیر جهانشاهی هرگز در غیاب کسی سخنی نمی گفت و اگر انتقاد یا پیشنهادی داشت به طور مستقیم و رسمی نظر می دادند. همین موضوع بستر دوستی و برادری را در سطح نیروی زمینی نهادینه کرد و باعث همدلی میان تمامی کارکنان شد.

امیر سرتیپ حیدری ضمن بیان این نکته که تعریف و تمجید از امیر سرتیپ جهانشاهی او را ناراحت و آزرده می کند ادامه داد: تعهد، وفاداری و اخلاص عمل او به هیچ عنوان جنبه تعریف و تمجید ندارد و یک واقعیت کتمان ناپذیر است.

وی تصریح کرد: گاهی تصمیم گیری ها و پیشنهادهای امیر جهانشاهی در سطح فرماندهی نیروی زمینی بود و ارتقای جایگاه و رتبه او به عنوان جانشین معاون ارزیابی نیروی زمینی ارتش، سپاه و مرزبانی قرارگاه خاتم(ص) با توجه به عملکرد هوشمندانه، خالصانه و دقت در مدیریت، یک انتخاب بسیار درست و جایگاه شایسته ای برای او خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی دیگر به خدمات شایسته معاون هماهنگ کننده نزاجا پرداخت و افزود: نیروی زمینی سه سال پیاپی مقام اول اشراف را در ارتش کسب کرده و این مهم را مدیون شایستگی و تیزهوشی تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم است و در این بین  امیر سرتیپ  جهانشاهی نقش بی بدیلی را داشته است .کارکنان این نیرو همواره دلتنگ او خواهند ماند و هرگز خدمات مخلصانه او را از یاد نخواهند برد. 

گفتنی است جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان قرارگاه های منطقه ای، اراشد نظامی و تمامی فرماندهان یگان های عمده و همچنین کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش از خدمات ارزنده و مخلصانه امیر سرتیپ علی جهانشاهی تقدیر و انتصاب وی به عنوان جانشین معاون ارزیابی قرارگاه خاتم(ص) را تبریک گفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید