حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «قلندیا»

کدخبر: ۳۷۷۶۵۹
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «قلندیا» واقع در شمال قدس اشغالی ۴ شهروند فلسطینی به شدت زخمی شدند.
حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «قلندیا»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به اردوگاه «قلندیا» واقع در شمال قدس اشغالی یورش بردند.

بر اساس گزارش العهد، به دنبال یورش صهیونیستها به قلندیا درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. در جریان این درگیری، صهیونیستها از گلوله های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که در نتیجه درگیری مذکور ۴ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شدند. حال برخی از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است. اقدامات صهیونیستها علیه فلسطینیان به ویژه در کرانه باختری و قدس اشغالی بیش از پیش تشدید شده است.

در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه اکتبر هم بر شدت سرکوب‌های خود علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی افزودند. طبق آخرین آمار منتشر شده، صهیونیست‌ها طی ماه اکتبر گذشته ۴۱۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید