گلایه یک امام جمعه از پراید 150 میلیونی

کدخبر: ۳۷۹۲۵۲
امام جمعه کنگان با بیان اینکه برخی کالاها با مدیریت دولت گران می‌شود، گفت: قوای سه گانه بدون مچ‌گیری با همدلی و هم فکری تا آنجا که ممکن است گرانی‌ها را کنترل کنند پراید ۱۵۰ میلیونی واقعاً توجیه عقلانی ندارد.
گلایه یک امام جمعه از پراید 150 میلیونی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی، با اشاره به اینکه دولت دوازدهم در عمل و حرکت باید شرایطی را رقم بزند که پایان خوبی از خود به جای بگذارد، بیان کرد: ضرورت دارد مسئولان از اختلافات داخلی دوری کنند و به معیشت مردم به ویژه افراد ضعیف توجه داشته باشند.

امام جمعه کنگان با بیان اینکه دولت باید از کاهش ارزش پول ملی جلوگیری شود گفت: تورم موجود در کشور توجیح منطقی ندارد باید اقدام و عمل انجام بگیرد و برای رفع این گرانی‌ها قوای سه گانه با وفاق و همدلی باید به تخلفات رسیدگی کنند.

وی گفت: متأسفانه ما شاهد این هستیم که برخی کالاها با مدیریت دولت گران می‌شود که جای تأسف دارد.

محمودی افزود: قوای سه گانه بدون مچ ‌گیری با همدلی و هم فکری تا آنجا که ممکن است گرانی‌ها را کنترل کنند پراید ۱۵۰ میلیونی واقعا توجیه عقلانی ندارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۵ آذرماه سال جاری در دیدار رؤسای سه قوه و دیگر اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، اقتصاد را موضوع اصلی کشور خواندند و فرمودند: اینکه در سال‌های اخیر شعار هر سال، موضوعی اقتصادی انتخاب شده، به همین دلیل است. ضمن آنکه معیشت مردم حقاً دچار تنگی شده و در ماه‌های اخیر نیز کرونا، مشکلات را بیشتر کرده است. کارشناسان برای مشکلات اقتصادی کشور راهکار‌های مشترکی دارند بنابراین مشکل، نداشتن یا ندانستن راهکار نیست بلکه نیازمند همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید