تاثیری که بازی پرسپولیس بر افزایش آمار کرونا می گذارد

کدخبر: ۳۸۰۱۷۶
اقتصادنیوز :‌معاون کل وزیر بهداشت گفت: ابتلا به کرونا گناه نیست که عده‌ای آن را پنهان کنند و ضرورت دارد با همکاران ما در طرح «شهید سلیمانی» همکاری کنند و با رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی، نسبت به تکمیل دوران درمان خود اقدام کنند.
تاثیری که بازی پرسپولیس بر افزایش آمار کرونا می گذارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ایرج حریرچی در حاشیه سفر به ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نباید از یاد ببریم که در حال حاضر ویروس کرونا در ایران وجود دارد و این ویروس در جوامع در حال گردش است. تعداد قابل توجهی از مردم در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و امکان این هست کسانی که یکبار به این بیماری مبتلا شده اند، بار دیگر مبتلا  شوند لذا باید در رعایت پروتکل‌ها استقامت داشت.

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه مبارزه با این بیماری همچنان ادامه دارد، گفت: لازم است مردم نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و ضروری است افراد اطمینان کاذب از عدم ابتلا به این بیماری نداشته باشند.

حریرچی با اشاراه به بازی امروز تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما در وزارت بهداشت علاوه بر شب یلدا نگران تماشای فوتبال به صورت دسته جمعی توسط خانواده ها هستیم، مردم فراموش نکنند که اگر حرف زدن عادی 10 برابر احتمال انتقال این ویروس را افزایش می دهد، فریاد زدن، امکان ابتلا را 50 برابر بالا می برد.

وی از مردم خواست در صورت ابتلا به کرونا، این بیماری را پنهان نکنند و گفت: ابتلا به کرونا گناه نیست که عده ای آن را پنهان کنند؛ چرا که اغلب مبتلایان، خودشان قربانی هستند و ضرورت دارد با رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی، نسبت به تکمیل دوران درمان خود اقدام کنند و با همکاران ما در طرح محله‌محور «شهید سلیمانی» همکاری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید